Audi R8 un TT modeļi lielu pārmaiņu priekšā
Vēlas atteikties no iekšdedzes dzinēju versijām
Elektrifikācija varētu nest finansiālus ieguvumus
Iespējama sadarbība ar Porsche

Jaunais Audi zīmola
priekšsēdētājs Markus Deusmanns rosinājis pārskatīt nākotnes plānus un mērķus,
lai izmaksu samazināšanu padarītu efektīvāku.
Pārņemot iesākto
kursu no bijušā Ingolštates zīmola vadītāja Brama Skota, jaunais priekšsēdētājs
turpina tā saukto “Audi Transformation Plan” jeb Audi transformācijas plānu. Tā
mērķis ir nodrošināt efektīvāku ražošanu un lielākus finansiālos ietaupījumus. Tas
nozīmē, ka varētu tikt apdraudēta vairāku iekšdedzes modeļu nākotne.
Jaunais zīmola
vadītājs norādīja, ka TT un R8 modeļu potenciālā nākotne tikusi pārskatīta jau
iepriekš, taču šī brīža situācijā tas esot īpaši nozīmīgi. Tiecoties samazināt
tēriņus, abi modeļi varētu kļūt pilnībā elektriski.
Tāpat tiek
pārskatīta arī citu iekšdedzes automašīnu nākotne, kas izmanto MLB platformu –
A4, A6, A8, Q5, Q7 un Q8.
Iespējams, jau
tuvākajā nākotnē gaidāma vēl ciešāka Audi un VW grupā ietilpstošā Porsche zīmola
sadarbība, MLB platformu savienojot ar Porsche izmantoto MSB bāzi. Šobrīd tā
tiek izmantota Porsche Panamera un Bentley Continental GT modeļos.
Audi un Porsche
pēdējos gados sadarbojušies vairākos projektos, piemēram, izmantojot V6 benzīna
agregātu abu zīmolu automašīnās. Tāpat abi uzņēmumi kopīgi izstrādā PPE jeb
Porsche Premium Electric platformu. Vispirms to izmantos otrās paaudzes Porsche
Macan, bet vēlāk elektrificētais Audi Q5.
Tiek lēsts, ka
2018. gadā izstrādātais “Audi Transformation Plan” jau šobrīd ir ļāvis ietaupīt
nepilnus 4,5 miljardus eiro. Līdz 2022. gadam Audi cer samazināt izmaksas par
12 miljardiem eiro, galvenokārt balstoties uz elektroauto pienesumu.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...