Ziņas

Vai Peugeot Grip Control var aizstāt pilnpiedziņu?

Peugeot 3008 Advanced Grip Control
Tests, lai pārbaudītu bezceļu brauksanas spējas
Eksperiments izdevies!

Ja neskaita 3008 Hybrid4 modeli ar tā elektroniski kontrolēto aizmugurējo asi, nevienam no Peugeot krosoveriem nav pilnpiedziņa, taču tas nav traucējis franču autoražotāju sagatavot īpašu 3008 modeļa versiju braucienam pa ikonisko Hošiminas bezceļu maršrutu Vjetnamā. Tas darīts pēc dažu britu autožurnālistu iniciatīvas – viņi vēlējās praksē noskaidrot, vai Advanced Grip Control tehnoloģija var šādos apstākļos demonstrēt to pašu, ko spēj pilnpiedziņa. 

Īpašais 3008 faktiski ir Pure Tech GT Line modifikācija ar 1,6 litru tilpuma motoru, taču ar dažiem uzlabojumiem. To vidū – 17 collu tērauda diski ar Cooper AT3 bezceļu riepām, motora aizsargu priekšā, LED prožektoru, ARB Simpson jumta telti un vēl šo to, kas palīdz pārvadāt lielāku kravas apjomu, kā arī divriteni. Kā liecina šie foto, eksperimenta dalībnieki nekur nav iestiguši - bet veiksmīgi noslēguši šo eksperimentu, lai dalītos ar galerijā redzamajiem foto. 

Peugeot Advanced Grip Control ir izsmalcināta saķeres kontroles sistēma, kas piedāvā izvēlēties kādu no 5 braukšanas režīmiem, atkarībā no ceļa seguma - Normal, Snow, Mud, Sand un ESP Off. Komplektā ar Hill Assist Descent tā ļauj Peugeot 3008 demonstrēt “īstenas bezceļu spējas”, apgalvo franču autoražotājs.

 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot 508 SW

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot 508 SW protams ir praktiskāks, nekā 508 sedans, tā bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi un BMW. Lai gan Peugeot universālis pieejams ar tām pašām komforta ekstrām, braukšanas īpašību ziņā tas tomēr atpaliek no premium līmeņa automašīnām. Tas arī nav tik ietilpīgs kā Škoda Superb universālis, kas ir nedaudz lētāks. Tomēr tas nebūt nav slikts auto – ja tev patīk tā dizains, dažas īpatnības būs iespējams piedot.