Vērtē lasītāji

Peugeot 508: vērtē pircēji

Jaunais Peugeot 508 demonstrē biznesa klases aprīkojumu
Pieņemama cena, salīdzinot ar citām alternatīvām tirgū
Izmēģina potenciālie pircēji

Jaunākās paaudzes Peugeot 508 jau ir pārdošanā Latvijā un pamazām nostiprina vietu līdzās tādiem konkurentiem kā Opel Insignia Grand Sport, Mazda6 un Volkswagen Arteon. Tomēr plašais komforta un drošības aprīkojums, kas pieejams jaunajā modelī, turklāt par salīdzinoši zemu cenu, ieintriģējis arī pircējus, kas tradicionāli izvēlas premium zīmolu auto. Vai jaunais Peugeot 508 atbilst biznesa klases līmenim? To vaicājām What Car? lasītājiem pēc neiela testa brauciena ar franču autooražotāja modeļu paletes flagmani.



Edgars Barbaks
Kroga “Aurora Rīga” saimnieks


Jāteic, ka jaunais Peugeot 508 patiešām pārsteidz. Tam jau no ārpuses ir kosmiskas iezīmes, taču interjers ir vēl kosmiskāks, bet labā nozīmē, tas nav traucējoši. Apsēžoties pie stūres ir skaidrs – jā, ar šo auto varētu arī lidot. Man patika, ka, neraugoties uz šo ekstravaganto interjera iekārtojumu, viss tomēr ir atrodams bez īpašas meklēšanas – intuitīvi un ērti. Taču vienlaikus viss ir citādāk, nekā “parastā” mašīnā. Īpaši man patika tā fīča ar mazo stūri – skatīties stūrei pāri, nevis cauri stūrei. Melnie griesti, virkne citu sīkumu – tieši tas padara šo mašīnu patīkamu. Tai nav obligāti jābrauc kā BMW. Tā brauc kā Peugeot 508 un tāpēc es domāju, ka šī mašīna ir ideāli piemērota cilvēkam, kam patīk būt mazliet avangardā, mazliet atšķirīgam kā citi ļaudis, kas varbūt kā darba mašīnu izvēlētos Audi A4 vai kādu citu no tradicionālajiem biznesa klases auto.



Raimonds Viļums
uzņēmējs

Franču mašīnas pēdējos gados dizaina ziņā ir kļuvušas ļoti pievilcīgas un Peugeot 508 ir lielisks piemērs. Gan no priekšpuses, gan aizmugures tas izskatās iespaidīgi – ieraugot šo lukturu optiku, šķiet daudzi ceļu satiksmes dalībnieki nevilcināsies dot tev ceļu, vienalga ar kādu ātrumu tu brauc. Arī interjers ir ļoti interesants. Turklāt sēdekļi ir ļoti ērti. Šim testa auto pat nebija elektriski regulējami sēdekļi, taču tos tik un tā varēja regulēt ļoti plašā diapazonā, kas ir ļoti reta parādība. 180 ZS dīzeļdzinējs – pilnīgi pietiekama jauda, bez tiesībām varēs ātri palikt. Abi displeji priekšējā panelī – eleganti, tur viss ir kā nākas. Būtu interesanti pamēģināt nakts redzamības kameru, tā šajā cenu grupā ir kaut kas unikāls. Manuprāt ļoti labs auto, gan kā darba mašīna, gan auto pārim ar bērniem.



Raivo Dzelzskalējs
Mediju mārketinga menedžeris


Īsta biznesa klases mašīna, vismaz šajā komplektācijā, kurā ietilpst ne vien pats aktuālākais drošības aprīkojums, bet arī virkne svarīgu komforta sīkumu. Arī braukšanas ziņā pilnībā atbilst šādam raksturojumam – labs gaitas komforts, laba vadāmība. Šķiet, ka daudzu uzņēmumu pārstāvjiem tas varētu būt labs darba auto – jo kā ģimenes auto tas manuprāt nederēs, vismaz manai ģimenei noteikti. Vietas aizmugures sēdekļos ir pārāk maz, lai tur ērti ievietotu bērnu sēdeklīti un vēl mazo pasažieri ar ziemas zābakiem kājās. Bagāžas nodalījums, kas ir veidots kā hečbekam, nav slikts risinājums, taču es esmu tā pieradis pie sava Volvo universāļa, ka viss pārējais man šķiet mazs. Man drīzāk piemērots būtu septiņvietīgais Peugeot 5008 krosovers. Taču no 508 es noteikti neatteiktos, ja man to piedāvātu kā darba auto.



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot 508 SW

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot 508 SW protams ir praktiskāks, nekā 508 sedans, tā bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi un BMW. Lai gan Peugeot universālis pieejams ar tām pašām komforta ekstrām, braukšanas īpašību ziņā tas tomēr atpaliek no premium līmeņa automašīnām. Tas arī nav tik ietilpīgs kā Škoda Superb universālis, kas ir nedaudz lētāks. Tomēr tas nebūt nav slikts auto – ja tev patīk tā dizains, dažas īpatnības būs iespējams piedot.