Ziņas

Peugeot Rifter stājas Partner vietā

Peugeot Rifter atšķirības no Partner
Plašāks aprīkojums ar segmentam unikālām iezīmēm
Pārdošanā Latvijā Rifter būs gada beigās

Šomēnes Ženēvas auto izstādē Peugeot prezentēja Rifter – modeli, kas franču autoražotāja modeļu klāstā ieņems Partner vietu. Kā norāda Peugeot, jauns ir ne tikai nosaukums – gan dizains, gan funkcionalitāte pacelta augstākā līmenī. Par to liecina arī inovatīvā Peugeot i-Cockpit paneļa arhitektūra, kāda ir arī citiem jaunākajiem kompānijas modeļiem. Pircēji varēs izvēlēties piecu vai septiņu sēdvietu konfigurāciju, kā arī divus virsbūves garumus neatkarīgi no sēdvietu skaita.

Standarta izpildījumā Rifter ir ar priekšpiedziņu, taču Peugeot norāda, ka braukšanu mērenos bezceļa apstākļos atvieglos pilnveidotie saķeres kontroles sistēmas Advanced Grip Control režīmi (parastais, sniegs, dubļi, smiltis, izslēgts ESP), īpašās Mud & Snow riepas un palīgsistēma braukšanai nogāzē. Sadarbībā ar īpašo apvidus versiju ražotāju Dangel, tiek piedāvāta arī 4x4 versija.

Motori un aprīkojums

Rifter ir pieejams ar 110 un 130 zirgspēku benzīna dzinējiem, kā arī 75, 100 un 130 zirgspēku dīzeļa dzinējiem, kurus iespējams kombinēt ar 5-pakāpju un 6-pakāpju manuālo transmisiju vai 8-pakāpju automātisko transmisiju. Rifter aprīkojuma opciju klāstā ietverti tādi līdz šim šajā segmentā neredzēti elementi, kā elektroniskā stāvbremze, adaptīvā kruīza kontroles sistēma ar bremzēšanas funkciju, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, aklās zonas monitors, joslu maiņas brīdinājuma un aktīvā bremzēšanas sistēma, kā arī piekabes stabilitātes kontroles sistēma. It kā ar to vēl būtu par maz, Rifter ir pieejama arī automātiska tuvo/tālo gaismu pārslēgšana un 180 grādu atpakaļskata kamera.

Automobiļa komunikāciju sistēmas ietver lielu 8“ skārienekrānu, 3D navigāciju, Bluetooth savienojumu, divas USB pieslēgvietas, bezvadu uzlādes panelis viedtālruņiem, kā arī tāda mūsdienās aktuāla funkcija, kā savietojamība ar Apple CarPlay, Android Auto un Mirror Link.

Joprojām praktisks

Pie visiem otrās rindas sēdekļiem var piestiprināt bērnu sēdeklīti un pateicoties Magic Flat sistēmai sēdekļus var salocīt. Garākajai versijai trešās rindas sēdekļus var kustināt uz priekšu un atpakaļ, vai vispār tos izņemt. Arī vadītājam blakus esošo pasažiera sēdekli var salocīt. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 775 līdz 4000 litriem, bet sīklietu nodalījumu kopējā ietilpība sasniedz 186 litrus.Par uzlabotu praktiskumu liecina arī bīdāmās sānu durvis, kā arī aizmugurējās durvis ar atsevišķi atveramu logu.

Jaunais Peugeot Rifter tirdzniecībā Latvijā nonāks gada beigās.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot e-2008

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai Kona, tomēr Peugeot pārspēj abus konkurentus ar zemāku cenu. Ja nepieciešams relatīvi kompakts elektriskais SUV, e-2008 kandidatūru noteikti ir vērts izskatīt.