Novākam Džokovičam jauni pienākumi
Peugeot "zīmola vēstnieks"
Pasaules otrā rakete Novāks Džokovičs
Abas puses priecīgas sadarboties

Viens no plaši ekspluatētiem autoražotāju sabiedrisko attiecību trikiem ir kādas slavenības izraudzīšanās par „zīmola vēstnieku”, lai asociētu savu vārdu ar kāda cita plaši pazīstama cilvēka panākumiem.
Tā, lūk, deviņdesmito gadu supermodele Klaudija Šīfere tagad kļuvusi par Opel zīmola pārstāvi, iepriekš par Range Rover Evoque radošo līdzstrādnieci kļuva Viktorija Bekhema, Ferrari F1 komandas piloti reklamē Fiat koncerna produkciju, nu bet Peugeot par savu starptautisko vēstnieku ir izvēlējies pasaulslaveno tenisistu Novāku Džokoviču.
Franču autoražotājs apgalvo, ka pasaules otrās raketes
Novāka Džokoviča vērtības ir tādas pašas kā Peugeot - augstākā kvalitāte,
elegance un emocijas.
Arī pats Džokovičs ir priecīgs par papildus ienākumu avotu: "Man ir patīkami pārstāvēt visā pasaulē pazīstamu lielu Francijas automobiļu ražotāju, kā vēsture ir ilgāka par 200 gadiem. Manās acīs Peugeot iemieso francisku eleganci, izsmalcinātību un dzīves mākslu," skaidro Džokovičs.
Sadarbības ietvaros Peugeot var izmantot Džokoviča tēlu visās savās aktivitātēs, arī medijos, visā pasaulē. Savukārt uz Džokoviča kreisās piedurknes visos turnīros, kuros viņš piedalīsies, būs redzams Peugeot logo.
Teniss ir viena no nozarēm, kurā Peugeot investējis jau gadu
desmitiem. Šogad tiks atzīmēts Peugeot un French Open 30. sadarbības gads.
Sadarbība ar Džokoviču vēl vairāk nostiprinās Francijas automobiļu ražotāja
pozīcijas tenisa pasaulē.
Novāks Džokovičs savu sezonu uzsāka ar Australian
Open, pirmdien, 13. janvārī. Šajā turnīrā startē arī Latvijas labākais
tenisists, jūrmalnieks Ernests Gulbis.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...