Ziņas

Peugeot demonstrē HX1 minivena konceptu

Top jauns Peugeot MPV
HX1 koncepts ar Hybrid4 dzinēju
Iespējams uzlādēt no parastas rozetes

Peugeot Frankfurtes auto izstādē gatavojas prezentēt šajā attēlā redzamo sešvietīgo minivenu ar dīzeļa hibrīddzinēju. Koncepta nosaukums ir HX1 un tas veidots pēc kompānijas jaunā dizaina parauga, kas tika aizsākts ar jauno 508.

Par spīti tam, ka HX1 pārstāv MPV klasi, tas ir diezgan zems (1373mm), taču plats (1990mm) un garš (4954mm).

Konceptam ir četras durvis ar savdabīgu atvērumu, kas nodrošina „ērtāku iekāpšanu” grezniem materiāliem rotātajā interjerā (ozolkoks, āda, pulēts metāls), ko papildina tādi komforta aprīkojuma elementi, kā minibārs un pat kafijas automāts (!?).

HX1 jaudas avots ir tas pats dīzeļdzinēja un elektromotora hibrīds, kas pazīstams kā Hybrid4 un jau pieejams 3008 krosovera modifikāciju paletē, bet no nākamā gada – arī 508 RXH.

Šim konceptam ir 204 ZS 2,2 litru dīzeļdzinējs, kas, savienots ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, jaudu novada priekšējiem riteņiem, kā arī 95 ZS elektromotors, kas griež aizmugures riteņus. Tātad kopējais auto zirgspēku skaits ir 299.

Turklāt, atšķirībā no pārējiem Peugeot „hibrīdiem”, šim ir plug-in sistēma, kas ļauj uzlādēt litija jonu bateriju paku arī no parastas elektrības rozetes.  Tīri ar elektrību vien var nobraukt 29,6 kilometrus.

Peugeot apgalvo, ka HX1 vidējais patēriņš ir tikai 3,2 litri/100km. Atliek vien gaidīt ražošanas versiju.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot 308

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien nevēlaties elektrisko e-308, uzņēmuma autoparku īpašniekiem vislabāk noderēs uzlādējamā hibrīda versija, savukārt privātpersonām piemērotākais būs vieglā hibrīda dzinējs. Mēs iesakām izvēlēties Allure aprīkojuma versiju.