Ziņas

Toyota - zaļākais zīmols pasaulē

Pirmais zaļāko zīmolu pētījums
Toyota izcīna pirmo vietu
Pētījuma veidotāji - Interbrand

Toyota pārliecinoši kļuvusi par zaļāko zīmolu pasaulē pirmajā „Vislabāko globālo zaļo zīmolu” ziņojumā, ko publicējusi Interbrand zīmolu konsultāciju aģentūra.

Pētījumā ņemta vērā sabiedrībai pieejamā informācija par zīmola videi draudzīgu darbību un sabiedrības uzskati par zīmola ekoloģisko ilgtspējību jeb „zaļo” tēlu, kas veidoja Zaļas darbības punktu skaitu.

Interbrand ziņojumā teikts, ka Toyota ir vadošais piemērs, kā vidi padarīt par vadības galveno prioritāti, turklāt arī iesaistoties jēgpilnā dialogā ar auditorijām visā pasaulē.

2011. gada martā tika publicēta Toyota Globālā vīzija, kurā tika uzsvērta Toyota pastāvīgā apņemšanās strādāt saskaņā ar apkārtējo vidi un mērķis samazināt oglekļa emisijas visu produktu ražošanas un pārdošanas procesu laikā. Uzņēmums arī cenšas saglabāt dabas resursus, otrreiz pārstrādājot materiālus un visas darbības veicot harmonijā ar dabu.

Saskaņā ar ziņojumu galvenais Toyota stingrās zaļās politikas ieguldījums ir kompānijas izstrādātā pilnā hibrīda tehnoloģija. Kopš tā atklāšanas 1997. gadā, ikoniskais Prius hibrīda automobilis – pašreiz tā trešā paaudze – ir veicinājis kopumā 3,2 miljonus pārdotu Toyota un Lexus hibrīda automobiļu visā pasaulē, klientiem piedāvājot vēl neredzēti videi draudzīgu pārvietošanos.

2010. gadā Toyota inovatīvo pilnā hibrīda tehnoloģiju ieviesa kompaktajā Toyota Auris, kas tiek ražots Lielbritānijas ražotnē. Prius ģimenē drīzumā gaidāms pieaugums, ieviešot septiņvietīgo Prius+, un nākamo lielāko sasniegumu Toyota nemitīgajā, 40 gadus ilgajā ceļā uz ilgtspējīgu mobilitāti un absolūti ekoloģisku automobili ir plānots īstenot 2012. gadā – Prius Plug-in hibrīda automobili.

Pilnveidojot ilgtermiņa, pilna dzīves cikla analīzes pieeju, kas virzīta uz ilgtspējīgu darbību, Toyota savās Eiropas ražotnēs īstenojusi vairākas vides iniciatīvas. Dažas no nesen atklātajām iniciatīvām ir: saules paneļu siena Toyota Motor Manufacturing France ražotnē Valensjēnā, Francijā; pirmā liela mēroga saules paneļu būve Lielbritānijas autoražotāju nozarē – Toyota Motor Manufacturing United Kingdom ražotnē Dārbišīrā, Lielbritānijā; un plānotā divu vēja turbīnu uzstādīšana Zēbruges Toyota automobiļu loģistikas centrā Beļģijā.

Ziņojuma „Vislabākais globālais zaļais zīmols” novērtēšanas metodiku izstrādāja Interbrand kopā ar Deloitte, Zaļās darbības punktu sistēmu veidojot tā, lai to varētu pielietot dažādās nozarēs. Apkopojot ziņojuma datus, Interbrand intervēja arī aptuveni 10 000 patērētājus pasaules 10 lielākajos tirgos (tostarp Amerikas Savienotajās Valstīs, Japānā, Ķīnā, Vācijā, Francijā, Lielbritānijā, Itālijā, Brazīlijā, Spānijā un Indijā), lai novērtētu klientu viedokli par zīmola zaļo darbību.

Dati par darbību tika meklēti sabiedrībai pieejamos avotos, kā arī saņemti no Thomson Reuters ASSET4.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Land Cruiser

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām un greznākām alternatīvām.