Toyota cenšas sasmīdināt Prius pircējus
Toyota aicina pasmaidīt
Neierasta Prius reklāma
Skaties video!

Japānas autoražotājs Toyota beidzot ir pārkāpis līdzšinējās „sarkanās
līnijas” un kļuvis inovatīvs ne vien hibrīdtehnoloģiju attīstīšanā, bet arī to
reklamēšanā.
Neapšaubāmi veiksmīgākais un ekonomiskākais modelis Toyota klāstā
ir Prius, taču to jau zin teju ne visa pasaule. Tāpēc, piemēram, ASV, kur Prius
ir šī segmenta tirgus līderis, Toyota atļāvušies kļūt nenopietni, reklamējot
nevis Prius degvielas ekonomiju, bet gan – dzīvesstilu.
Par modeli izraudzīts NBA
spēlētājs Stīvs Nešs, kurš klipā stāsta, cik nopietni viņš trenējas un cik konkurētspējīgs
viņš ir.
Taču klipa finālā viņš to uzsver, cīnoties ar gados vecāku sievieti par vietu autostāvvietā. Skaties video!
What Car? TV: Toyota cenšas sasmīdināt Prius pircējus
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...