Ziņas

Pasaulē pirmā deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba

ZF laiž klajā deviņpakāpju "automātu"
Lielāka degvielas ekonomija un efektivitāte
Var savietot ar jaunākajām tehnoloģijām

Ne tik sen atpakaļ tāda parādība, kā sešpakāpju automātiskās pārnesumkārbas bija dārgu biznesa vai luksusa klases auto priekšrocība.

Taču dažu pēdējo gadu laikā, ražotājiem cīnoties par efektivitāti un degvielas ekonomiju, nevienam nav pārsteigums, ka pat modeļu gammas lētākajā galā parādās septiņpakāpju un pat astoņpakāpju automātiskās pārnesumkārbas (kā, piemēram, 1.sērijas BMW).

Tagad kompānija ZF, kas ir viens no nozīmīgākajiem automātisko pārnesumkārbu ražotājiem, paziņojusi par pasaulē pirmās deviņpakāpju pārnesumkārbas klajā laišanu. Ierīce ar kodēto nosaukumu 9HP paredzēta 280 līdz 480 Nm lielam dzinēja griezes momentam, turklāt to var kombinēt ar dažādām stop/start sistēmām, hibrīddtehnoloģijām un pilnpiedziņas opcijām. 

ZF skaidro, ka jaunā pārnesumkārba piedāvā līdz 16% lielāku degvielas ekonomiju. Braucot devītajā pārnesumā ar 120 km/h, dzinēja apgriezieni mērojami vien ar 1900rpm, kamēr sešpakāpju „automātam” tie būtu jau 2600 rpm.

 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Volkswagen ID.4

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz labākām informācijas un izklaides sistēmām un īsāku uzlādes laiku. Mēs dotu priekšroku Pro versijai.