Ziņas

Volvo šefs: jābeidz izlikties par Audi, Mercedes un BMW

Volvo šefs atzīst vācu zīmolu pārākumu
Volvo jāstiprina sava identitāte
Jābeidz sekot BMW, Audi un Mercedes

Volvo ir jābeidz izlikties par premium zīmolu un jānāk klajā ar jaunu stratēģiju – tā uzskata kompānijas jaunais vadītājs Stefans Jakobī.

Šobrīd zviedru autoražotājs izvērtē savus plānus tuvākajai nākotnei, ņemot vērā neseno nokļūšanu ķīniešu kompānijas Geely paspārnē. Jakobī uzskata, ka Volvo ir jābeidz mēģinājumi iekarot tirgus segmentu, kurā jau dominē Audi, BMW un Mercedes.

„Izbeigsim šo sarunu par premium”, uzstāj Jakobī. Pēc viņa teiktā, tā ir cenu noteikšanas stratēģija un tā izmaksā diezgan dārgi. Volvo šefs uzskata, ka jāfokusējas uz „elegantu skandināvu vienkāršību” un „nevajag kopēt mūsu sāncenšus”.

Līdz 2020.gadam Volvo plāno sasniegt pārdošanas apjomus, kas mērojami ar 800 tūkstošiem pārdotu Volvo gadā. Tas ir iespaidīgs plāns, salīdzinot ar 380 tūkstošiem vienību, ko Volvo plāno pārdot šogad.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Volvo EX40

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Volvo EX40 - tāpat kā identiskais XC40 Recharge, ko tas aizstāj - ir praktisks, izsmalcināts iekšpusē un ar konkurētspējīgu sniedzamību starp uzlādes reizēm. Tiesa, Twin Motor versija ir dārga, tāpēc vienmotora versija ar Plus aprīkojumu šķiet visizdevīgākais pirkums.