Ziņas

Peugeot laiž klajā 308 GTi

1,6 litru THP 200 ZS dzinējs
7,7 sekundēs līdz 100 km/h
Cena vēl nav zināma

Peugeot atkal sāk izmantot nosaukumu GTi, laižot klajā sportisko 308 GTi ar 200 zirgspēkiem. Auto pieejams tikai 5 durvju versijā un, pēc Peugeot teiktā „apvieno daudzveidīgas izmantošanas iespējas ar patīkamu braukšanas pieredzi”.

Solīto sportiskumu nodrošinās jaunais 1,6 litru THP 200 ZS dzinējs, kāds būs arī Peugeot RCZ. Tas savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, un nodrošina paātrinājumu no 0-100 km/h 7,7 sekundēs, bet 80-120 km/h 6,7 sekundēs.  Ražotāja norādītais 308 GTi degvielas patēriņš ir 6,9 l/100 km, bet CO2 -159 g/km.

308 GTi no standarta 308 galvenokārt atšķiras ar sportiskākiem bamperiem, hromētu dubulto izpūtēju un dažādiem interjera elementiem. Papildus tam 308 GTi ir aizmugures spoileris un GTi logo automobiļa sānos un aizmugurē.

Turklāt Peugeot ir uzlabojuši 308 balstiekārtu, lai pielāgotu to atbilstoši šī modeļa īpatnībām. Standarta aprīkojumā ietilpst 18 collu lietie diski ar 225/ 40 izmēra riepām. Virsbūve ir par 10 mm zemāka, tādēļ zemāks ir arī smaguma centrs.

Peugeot vēl nav apstiprinājis jaunā 308 GTi cenu, bet Peugeot oficiālais importētājs KW Bruun informēja Whatcar.lv, ka vēl nav zināms arī, vai auto tiks piedāvāts Baltijas, tai skaitā - Latvijas tirgum.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot e-2008

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai Kona, tomēr Peugeot pārspēj abus konkurentus ar zemāku cenu. Ja nepieciešams relatīvi kompakts elektriskais SUV, e-2008 kandidatūru noteikti ir vērts izskatīt.