Auto tests

Tesla
Model S
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
XPeng G6 vadītāja sēdpozīcija ir līdzīga kā Tesla Model Y. Jūs sēžat augstu, un priekšējie statņi ir šauri, radot lielisku redzamību uz priekšu. Tiesa, zemais motora pārsegs apgrūtina novērtēt to, kur tieši atrodas automašīnas priekšgals.
Par laimi, G6 ir aprīkots ar daudzām stāvvietas palīgsistēmām, tostarp priekšējiem un aizmugurējiem sensoriem un 360 grādu kameru, kas palīdz kompensēt mazo aizmugurējo logu.
Pateicoties astoņvirzienu elektriski regulējamajam vadītāja sēdeklim, ir viegli atrast ērtu sēdpozīciju. Savukārt četrvirzienu jostasvietas regulēšana palīdz izvairīties no muguras sāpēm pat pēc ilga brauciena pie stūres. Žēl tikai, ka sēdekļi nepalīdz labāk noturēt ķermeni līkumos, īpaši ņemot vērā G6 vājo virsbūves kontroli.
Šī ir joma, kurā XPeng G6 saņem labas atzīmes, nodrošinot plašu galvas un kāju telpu līdz pat pieciem cilvēkiem.
Tas ir īpaši iespaidīgi aizmugurē, kur 180 cm garam cilvēkam ir daudz vietas aiz tikpat garā vadītāja. Turklāt sēdekļu atzveltnes var atgāzt, un pateicoties pilnīgi līdzenai grīdai, visiem ir daudz vietas kājām.
Tiesa, pievilcību nedaudz mazina tas, ka šeit nav klasiskā cimdu nodalījuma, taču ir divi lieli glāžu turētāji, apjomīgs centrālais mantu nodalījums un plašas durvju kabatas.
Tad seko bagāžnieks. G6 bagāžnieka tilpums ir 571 litrs, kas ir vairāk nekā Peugeot e-3008 (548 litri), Renault Scenic (545 litri) un Škoda Elroq (490 litri).
No konkurentiem tikai Tesla Model Y ir ievērojami praktiskāks, jo tā aizmugurējo bagāžnieku papildina nodalījums zem motora pārsega, kas ir pietiekami liels, lai tajā varētu ievietot rokas bagāžu.
Atšķirībā no e-3008, Scenic un Model Y, kuriem ir 40/20/40 dalāmi salokāmi sēdekļi, G6 sēdekļi dalās tikai divās daļās, 60/40 – tāpat kā Elroq.
Paneļa dizains ir ieturēts minimālisma stilā, un tā galvenā iezīme ir liels 14,9 collu informācijas un izklaides sistēmas skārienekrāns, kurā darbojas XPeng pašu izstrādātā Xmart programmatūra. Tas nodrošina asu grafiku, bet audio sistēmas, satelītnavigācijas un klimata kontroles izvēlnes ir pieejamas, izmantojot ikonas vadītāja pusē. Tomēr šīs ikonas joprojām ir grūti lietojamas to mazo izmēru dēļ.
Pozitīvāk ir tas, ka stūres pogas un “rullīši” darbojas arī kā stereo un klimata kontroles elementi, ar labās puses pogām var mainīt radio staciju vai skaļumu, bet ar kreisās puses pogām – ventilatora ātrumu un temperatūru.
G6 iestrādāts arī AI virtuālais palīgs Xiao P - attēlots kā mazs robota avatārs, tas vienmēr ir redzams ekrāna augšdaļā. Sistēma darbojas līdzīgi kā Amazon Alexa, tomēr mēs konstatējām, ka tā ne vienmēr saprot mūsu dotās komandas.
Vadītāja priekšā atrodas 10,2 collu digitālais vadītāja displejs, kas ir spilgts, bet nav īpaši konfigurējams. Tomēr fakts, ka šeit vispār ir pieejams otrs ekrāns, ir uzlabojums salīdzinājumā ar Model Y, kurā ir jāskatās uz tā skārienjūtīgo ekrānu, lai redzētu, ar kādu ātrumu braucat.
Visi G6 modeļi ir aprīkoti ar plašu standarta aprīkojumu, tostarp 20 collu vieglmetāla diskiem, mākslīgās ādas apdari, apsildāmiem un ventilētiem priekšējiem sēdekļiem, apsildāmiem aizmugurējiem sēdekļiem, apsildāmu stūri, noskaņojuma apgaismojumu salonā, bezvadu tālruņa uzlādi un panorāmas stikla jumtu.
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
![]() |
||
MG S5 |
€ 32 990 |
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
XPeng G6 |
|
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Volvo EX90 ir ērts, kluss, grezns un praktisks elektriskais SUV ar septiņām sēdvietām standarta aprīkojumā un lielu oficiālo sniedzamību. Tomēr tas ir dārgs, un citi elektriskie septiņvietīgie automobiļi ir daudz …
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …