No Xerox līdz SpaceX – jau izsenis tehnoloģiju uzņēmumi savos nosaukumos izmanto burtu X, tāpēc šķiet loģiski, ka līdzīgu ceļu izvēlējies arī XPeng.
Šis ir zīmols, kas sevi raksturo kā „viedo EV” (elektrisko transportlīdzekli) – automobiļu ekvivalentu jūsu viedtālrunim vai viedtelevizoram.
Tas tiek pamatots ar to, ka G6 ir aprīkots ar mākslīgo intelektu (AI) un daudzām elektroniskām autovadītāja palīgsistēmām. Tomēr, lai gan burts X ir izmantots mārketinga nolūkos, XPeng faktiski ir nosaukts tā dibinātāja He Xiaopeng vārdā.
XPeng, kas atrodas Guangdong provincē Ķīnas dienvidos, tagad ir nolēmis iekarot Latvijas automobiļu tirgu, sekojot citu ķīniešu automobiļu zīmolu pēdās, piemēram, BYD, GWM, Lynk & Co un dažiem citiem.
Neraugoties uz to, cik gudrs tas ir, XPeng G6 saskaras ar sīvu konkurenci no sāncenšu puses, tostarp tehnoloģijām pārbagātā Tesla Model Y un diviem piecu zvaigžņu novērtējumu saņēmušiem automobiļiem - Renault Scenic un Škoda Elroq. Tātad, vai šī ir pievilcīga alternatīva labākajiem elektriskajiem SUV? Lasiet tālāk, lai uzzinātu...
Lapa 1 no 4