Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Visās VW Passat versijās ir plašas sēdekļu un stūres rata regulēšanas iespējas, tāpēc jums nevajadzētu rasties grūtībām atrast ērtu sēdpozīciju. Visās versijās ir pieejama pat elektriski regulējama atzveltne un masāžas funkcija.
Interjera kvalitāte dažos jaunākajos VW automobiļu modeļos ir bijusi neapmierinoša, taču Passat ir atgriezies pie vecās formulas, apvienojot mīkstas, ādai līdzīgas virsmas ar augstas kvalitātes plastmasu. Patiešām, tas ne tikai šķiet robustāks par Škoda Superb kombi, bet arī par Mercedes C klases universāli.
Passat minimālistiskais instrumentu paneļa dizains varētu šķist visai pievilcīgs risinājums, taču tā trūkums ir tas, ka, lai darbinātu lielāko daļu funkciju, ir jāpaļaujas uz balss vadību vai galveno 12,9 collu informācijas un izklaides sistēmu skārienekrānu. Tas, vai balss vadības sistēma jūs saprot, ir mazliet nekonsekventi, bet ekrāna lietošana prasa novērst skatienu no ceļa.
BMW 3. sērijas Touring un Superb universālī ir vieglāk, jo tur ir vairāk fizisku vadības ierīču, īpaši klimata kontroles pārvaldībai. Priecē tas, ka uz stūres rata ir īstas pogas, nevis kaitinošas skārienjutīgās virsmas, kas ir VW ID elektriskajos automobiļos. Un, lai gan temperatūras regulēšanas pogas joprojām ir skārienjutīgas, tās vismaz ir izgaismotas, kas īpaši noderīgi būs naktī.
Passat standarta stereoiekārtā ir astoņi skaļruņi. Ja vēlaties, varat to papildināt ar izcilu 700 W Harman Kardon sistēmu ar 11 skaļruņiem.
Jaunākais VW Passat ir garāks un platāks nekā iepriekšējās paaudzes modelis, turklāt attālums starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem ir lielāks, tāpēc salonā ir daudz vairāk vietas.
Priekšējos sēdekļos sēdošajiem nekad nav trūcis vietas kājām vai galvai, taču tagad starp priekšējiem sēdekļiem ir vairāk vietas sīklietu glabāšanai, ko palīdz nodrošināt arī tas, ka pārnesumu pārslēgšanas svira no centrālās konsoles ir pārvietota uz stūres statni.
Tomēr vislielākās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Passat pamanīs aizmugurējo sēdekļu pasažieri. Tagad vieta kājām ir gluži kā limuzīnā, ļaujot pat gariem pasažieriem izstiepties.
Universāļos svarīgākais atskaites punkts ir bagāžnieks, un labā ziņa ir tā, ka Passat šajā ziņā ir izcilnieks. Zem bagāžas nodalījuma pārsega ir 690 litru plašums, pārspējot lielākos un dārgākos BMW 5. sērijas Touring un Mercedes E klases universāli - nemaz nerunājot par BMW 3. sērijas Touring un Mercedes C klasi. Patiesībā vienīgais sāncensis, kas bagāžnieka ietilpības ziņā ir līdzvērtīgs Passat, ir radniecīgasi Škoda Superb - kas nav pārsteidzoši, ņemot vērā, ka abi automobiļi tika izstrādāti paralēli viens otram.
Ja izvēlaties Passat PHEV, bagāžas nodalījuma tilpums samazinās līdz 510 litriem, lai ietilpinātu lielo akumulatoru zem bagāžnieka grīdas, taču tas joprojām ir salīdzinoši labi salīdzinājumā ar lielāko daļu konkurentu. Piemēram, Mercedes E300e ir 460 litri, BMW 3. sērijas Touring 330e - 410 litri, bet Mercedes C300e - tikai 360 litri.
Aizmugurējos sēdekļus var dalīt attiecībā 60/40, nevis universālākā 40/20/40 konfigurācijā, kāda ir pieejama 3. sērijas Touring, 5. sērijas Touring un E klasē, taču, lai to daļēji kompensētu, ir iekļauta tā sauktā “slēpošanas lūka”.
Volkswagen nav taupījis uz standarta aprīkojuma rēķina, un jau bāzes versija (city) piedāvā visu nepieciešamo, kā arī diezgan daudz luksusa aprīkojuma, tostarp apsildāmus sēdekļus, 16 collu vieglmetāla diskus, adaptīvo kruīza kontroli un atpakaļskata kameru.
Vidējā līmeņa versija to papildina ar masāžas funkciju priekšējiem sēdekļiem un IQ.LIGHT – Matrix LED priekšējiem lukturiem, savukārt R-Line modeļiem ir īpaši sportiski dizaina elementi.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 31 800 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …