Testa brauciens
Volkswagen Transporter pirmais brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Volkswagen Passat maksās krietni vairāk nekā Citroën C5 X, nedaudz vairāk nekā Škoda Superb universālis, bet daudz mazāk nekā par BMW 3. sērijas Touring vai Mercedes C klase.
Pateicoties lielajam elektriskajam diapazonam, no elektrotīkla uzlādējamiem hibrīdautomobiļiem (PHEV) ir zema nodokļa likme, turklāt tā ir racionāla izvēle uzņēmum autoparkam.
PHEV spēja tik ilgi braukt ar elektrisko enerģiju nodrošina arī iespēju saglabāt zemus degvielas rēķinus, it īpaši, ja varat uzlādēt mājās, izmantojot lētu nakts tarifu.
Neraksturīgi PHEV automobiļiem, Passat var izmantot 50kW publiskās līdzstrāvas lādētājus, kas ļauj papildināt akumulatoru brauciena vidū daudz ātrāk nekā, piemēram, BMW 330e Touring (kas darbojas tikai ar maiņstrāvu un maksimālais uzlādes ātrums ir 11kW).
Pat sākumlīmeņa vieglajam hibrīddzinēja Passat ekspluatācijā nevajadzētu izmaksāt pārāk dārgi, jo tā vidējais vidējais patēriņš ir vien 5,4 l/100km.
Passat netika iekļauts 2024. gada žurnālā What Car? uzticamības aptaujā, tomēr Volkswagen kā zīmols ieņēma 18. vietu no 31 ražotāja, ierindojoties zem Citroën, BMW un Skoda, bet virs Mercedes.
No otras puses, Passat uzrādīja ļoti labus rezultātus Euro NCAP drošības ekspertu testos, iegūstot maksimālo piecu zvaigžņu vērtējumu, kā arī lieliskus pieaugušo un bērnu aizsardzības rādītājus.
Visas versijas ir aprīkotas ar automātisko avārijas bremzēšanas sistēmu (AEB), ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu, joslu saglabāšanas asistentu un sistēmu, kas uzrauga vadītāja nogurumu.
Volkswagen nodrošina piecu gadu vai 100 000 km garantiju.
€
Testa brauciens
Volkswagen jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu saimi mums bija iespēja tuvāk iepazīt, izmēģinot …
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
|
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
|
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Passat |
€ 31 800 |
|
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
|
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …