Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Par sākuma līmeņa VW Passat dzinēju kalpo 150 ZS 1,5 litru benzīna dzinējs ar turbokompresoru, kas aprīkots ar vieglo hibrīda tehnoloģiju efektivitātes palielināšanai un nodrošina pietiekamu jaudu ikdienas braukšanai.
Tomēr vilinošāka izvēle šķiet kāds no diviem plug-in hibrīddzinējiem (PHEV). Tā nosaukums ir 1,5 TSI eHybrid, un tā jauda ir 204 ZS, bet vēl svarīgāk ir tas, ka tā 19,7 kWh akumulators nodrošina Passat oficiālo sniedzamību līdz 130 km tikai ar elektrisko piedziņu.
Tas ir aptuveni tikpat, cik PHEV Škoda Superb universālim un pārspēj BMW 330e Touring, Citroën C5 X PHEV un Mercedes C300e rādītājus. Vēl labāk, oficiālais 0-100 km/h laiks ir 8,1 sekunde, un tas ir pietiekami ātri. Pietiekami, lai netērētu papildu naudu par eHybrid 272.
Tomēr, ja jums ir nepieciešams dinamiskākais, ko Passat spēj sarūpēt, tad var lūkoties 272 ZS PHEV versijas virzienā. Tā ļaus izbaudīt vēl labāku veiktspēju, 100 km/h sasniedzot 7,1 sekundē. Būtiski, ka dinamikas rādītāji neatstāj nelabvēlīgu ietekmi uz elektrisko sniedzamību.
Tāpat klāstā pieejams arī 2,0 litru benzīna dzinējs ar 204 ZS (ar apzīmējumu 2.0 TSI), kas ir pieejams tikai R-Line aprīkojumā. Spurts no 0 līdz 100 km/h ilgst 7,5 sekundes, tātad uz papīra tas ir nedaudz ātrāks par sākumlīmeņa dzinēju, taču mums ar to vēl nav nācies braukt.
Passat pieejams arī ar 2,0 litru dīzeļdzinēju 123, 150 un 193 ZS versijās, turklāt tas uzrādīja ļoti labus rezultātus mūsu Tow Car Awards konkursā (auto, kas piemērots kravu vilkšana), iegūstot uzvaru gan savā svara kategorijā, gan kopvērtējumā.
Neatkarīgi no izvēlētā dzinēja standarta aprīkojumā ir DSG automātiskā pārnesumkārba. PHEV versijā ir seši pārnesumi, bet pārējām versijām - septiņi.
Ar standarta balstiekārtu, kas pieejama lielākajai daļai Passat versiju, braukšana pilsētā ir nedaudz nesakārtota, taču uz ātrākiem ceļiem gaita kļūst arvien patīkamāka. Kopumā tā ir nedaudz komfortablāks nekā Superb universālis bez adaptīvās balstiekārtas.
Tāpat kā Superb, arī šeit ir pieejama DCC Pro adaptīvā balstiekārta, kas ļauj izvēlēties vienu no 15 balstiekārtas stingrības pakāpēm. Mīkstākie iestatījumi ļauj viegli pārvarēt bedres un ātruma vaļņus, nodrošinot vienmērīgāku braukšanas pieredzi.
Tomēr nedomājiet, ka DCC Pro spēj pārvērst Passat par sporta kombi automobili. Ar šo tehnoloģiju vai bez tās automobilis ir savaldīgāks nekā Citroën C5 X, taču nav tik izklaidējošs, lai brauktu pa līkumainu ceļu, kā tas būtu ar BMW 3. sērijas Touring.
Passat vislabāk sevi spēj izpaust kā garo distanču kruīzers. To sekmē arī fakts, ka pretvēja un ceļa radītais troksnis ir labi slāpēts. Atkarībā no izvēlētās aprīkojuma versijas, Passat var aprīkot ar laminētiem sānu logiem, padarot salonu vēl klusāku.
1,5 litru dzinēja rūkoņu varēs itin labi dzirdēt brīdī, kad strauji paātrināsities, taču, braucot ar vienmērīgu ātrumu, tas ir gandrīz nedzirdams. Protams, PHEV versijas elektriskajā režīmā ir ļoti klusas, savukārt elektromotors ir vēl klusāks nekā Škoda Superb PHEV.
Kā bonuss kalpo stop-start sistēma, kas darbojas daudz neuzkrītošāk nekā tā, kas ir C5 X. Tomēr, tāpat kā franču automobilim, arī Passat PHEV ir diezgan nekonsekventas bremzes, tāpēc vienmērīgi apstāties ir grūtāk, nekā vajadzētu.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 31 800 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …