Ar standarta balstiekārtu un mazāka izmēra riteņu diskiem, Superb universālis ir visai komfortabls, arī salīdzinot ar Ford Mondeo Estate. Piekare veiksmīgi absorbē arī brangākus guļošos policistus, taču uzsvars uz komfortu būs jūtams līkumotā ceļu posmā, universālim nedaudz šūpojoties.
Adaptīvā piekare pieejama par papildus maksu (1050 eiro), ja vien neizvēlaties bagātīgo Laurin & Klement aprīkojuma līmeni. Balstiekārtai pieejami trīs režīmi – Normal, Sport un Comfort. Kā vēsta nosaukums, pēdējais nodrošina mīkstāko gaitu, taču ūdensgultai līdzīgā gaita dažiem varētu neiet pie sirds. Pārējos režīmos Superb kļūs stingrāks, nelabprāt uztverot ceļa nelīdzenumus.
Lai arī kuru režīmu izvēlētos, mēs ieteiktu izvairīties no 19 collu disku iegādes, pretējā gadījumā lielākas bedres stipri satricinās Superb mierīgo gaitu un īpaši izteikti tas būs jūtams pilnpiedziņas versiju gadījumā.
Superb universālī uzsvars likts uz komfortablu braucienu, nevis sportisku gaitu. Priekšpiedziņas versijām būs pietiekoša saķere, taču jaudīgākajām modifikācijām pieejamā pilnpiedziņa rādīs vēl labāku sniegumu uz sniegota ceļa.
Nelielā ātrumā stūre ir viegla, atvieglojot manevrēšanu pilsētas robežās. Uz šosejas tā kļūst stingrāka, taču stūres sistēmas atsaucība ir pārāk maza, lai vedinātu uz sportiskāku braucienu. Ja straujāka braukšanas maniere ir nepieciešamība, ir vērts izvēlēties adaptīvo stūres pastiprinātāju (160 eiro).
Volkswagen Passat uz līkumota ceļa būs nedaudz iedvesmojošāks, taču sportiskas braukšanas piekritēji visdrīzāk izvēlēsies premium klāstu – Audi A4 Avant un BMW 3. sērijas Touring.