Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja modeļu paletē ieņem vietu, kur iepriekš bija Legacy.
Subaru atzīst, ka iedvesmu Levorg izveidei nav raduši līdzšinējās paaudzes Legacy, bet gan populārajā ceturtās paaudzes modelī, kas nāca pirms tā. Iemesls – pircēji pēdējo Legacy uzskatījuši par pārāk lielu.
Levorg ir patiešām praktisks, visu gadalaiku, jebkādu ceļa apstākļu ģimenes universālis, kas turklāt manto Subaru uzticamības reputāciju. Tā cenas Latvijā sākas no 29 490 eiro. Protams, par šo cenu eksistē vairākas alternatīvas, tai skaitā Škoda Octavia Combi, kas dara to pašu, tikai labāk. Taču atšķirībā no Škoda, Hyundai vai, piemēram, Volkswagen, Subaru pievilcība ir izteiktais individuālisms, par ko šim zīmolam ir lojāls fanu pulks, kas vienkārši nepirks neko citu, kā vien Subaru.
Vizuāli Levorg izskatās nikns - it īpaši ar gaisa ieplūdes atveri motora pārsegā. Varētu šķist, ka zem tā atrodas 300 ZS 2,0 litru turbomotors, kāds ir Levorg Japānas tirgum domātajai versijai, taču tā nav – Eiropa pagaidām saņem vien 1,6 litru tilpuma 170 ZS četrcilindru turbomotoru. Levorg pieejams tikai ar pilnpiedziņu ar jaudas sadali 60/40 starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, kā arī Subaru Lineartronic CVT transmisiju.
Lapa 1 no 4