Tātad S5 EV ir konkurētspējīgs dinamikas un brauciena attāluma ziņā, bet vai MG ir novērsuši tā priekšgājēja Ahileja papēdi braukšanas īpašību ziņā? Jā! Vieglais stūres mehānisms šķiet piemērotāks, lai braukšana pilsētā būtu ērtāka, bet tas ir pietiekami precīzs, ļaujot jums novietot automašīnas priekšgalu tieši tur, kur vēlaties.
S5 EV nodrošina pietiekami labu saķeres līmeni. Dažādi nelīdzenumi, kas ZS EV “izsistu ārā” no ierastā līdzsvara, S5 EV gandrīz nemaz neietekmē. Augstāks smaguma centrs nekā Elroq rada lielākas virsbūves svārstības nekā čehu konkurentam, bet tas joprojām ir pietiekami stabils.
Pastāv gan nelieli kompromisi, jo S5 EV nav tik plūdens lielākā ātrumā, pārbraucot pāri bedrēm un bojātam asfalta segumam - EV3 vai Enyaq tas vienkārši neradītu problēmas. Par laimi, nelielā ātrumā S5 absorbē visbargākās bedres un citus izciļņus maigāk nekā Elroq.
Bremžu pedālis gan cieš no pārāk straujas reakcijas, kas raksturīga dažiem elektriskajiem SUV (šeit skatāmies uz tevi, Scenic).
Lai gan aiz stūres nav lāpstiņu, lai regulētu reģeneratīvo bremzēšanu (kā EV3), šeit var izmantot konfigurējamo pogu uz stūres rata, lai atvērtu apakšizvēlni informācijas un izklaides ekrānā.
Reģeneratīvajai bremzēšanai ir trīs līmeņi, no kuriem izvēlēties, kā arī papildu adaptīvais līmenis, kas mainās atkarībā no attāluma līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim. Visagresīvākajā iestatījumā, atlaižot akseleratora pedāli, ātrums ievērojami samazinās, bet, lai automašīna pilnībā apstātos, kā EV3 vai Tesla Model Y, ir jāaktivizē viena pedāļa braukšanas režīms.