Auto tests

Tesla
Model X
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
MG S5 ir pieejams divās akumulatoru versijās, sākot ar Standard Range. Pamata modelis ir aprīkots ar 49 kWh akumulatoru un 170 ZS elektromotoru uz aizmugurējās ass, sasniedzot 0-100 km/h paātrinājumu 8,0 sekundēs, kas ir drīzāk cienījams, nekā ātrs rezultāts.
Tā oficiālā sniedzamība ir 340 km, atpaliekot no galvenajiem konkurentiem, tostarp Škoda Elroq 50 (373 km), Jeep Avenger Electric (394 km) un Kia EV3 Standard Range (436 km). Mēs vēl neesam braukuši ar Standard Range, bet uz papīra tas izskatās kā racionālāks pirkums, ja jums pietiek ar sniedzamību, kas, visticamāk, būs krietni mazāka nekā papīros norādīts.
S5 EV Long Range ir aprīkots ar jaudīgāku 231 ZS elektromotoru, kas palīdz sasniegt 100 km/h 6,3 sekundēs. Tas ir ātrāk nekā jebkurš Kia EV3 vai Renault Scenic, atpaliekot vien no pilnpiedziņas RS versijas Elroq modelī, kas ir pavisam citā cenu kategorijā.
Atrodoties pie stūres, tas nešķiet īpaši ātrs. Labāks vārds būtu „dzīvīgs”. Tam ir pietiekami daudz jaudas, lai bez problēmām iekļautos satiksmē un paātrinātos uz automaģistrāles, bet nepietiekami daudz, lai paātrinātu mūsu sirdsdarbību.
Vēl svarīgāk, ka Long Range versija ir aprīkota ar lielāku, 64 kWh akumulatoru, kas nodrošina līdz pat 480 km sniedzamību (465 km dārgākajā Exclusive versijā). Tas to ierindo vienā kategorijā ar Škoda Enyaq 60. Tomēr jāņem vērā, ka Scenic, Elroq 85 un EV3 ir pieejami ar lielāku akumulatoru, kas nodrošina vēl lielāku sniedzamību.
Tātad S5 EV ir konkurētspējīgs dinamikas un brauciena attāluma ziņā, bet vai MG ir novērsuši tā priekšgājēja Ahileja papēdi braukšanas īpašību ziņā? Jā! Vieglais stūres mehānisms šķiet piemērotāks, lai braukšana pilsētā būtu ērtāka, bet tas ir pietiekami precīzs, ļaujot jums novietot automašīnas priekšgalu tieši tur, kur vēlaties.
S5 EV nodrošina pietiekami labu saķeres līmeni. Dažādi nelīdzenumi, kas ZS EV “izsistu ārā” no ierastā līdzsvara, S5 EV gandrīz nemaz neietekmē. Augstāks smaguma centrs nekā Elroq rada lielākas virsbūves svārstības nekā čehu konkurentam, bet tas joprojām ir pietiekami stabils.
Pastāv gan nelieli kompromisi, jo S5 EV nav tik plūdens lielākā ātrumā, pārbraucot pāri bedrēm un bojātam asfalta segumam - EV3 vai Enyaq tas vienkārši neradītu problēmas. Par laimi, nelielā ātrumā S5 absorbē visbargākās bedres un citus izciļņus maigāk nekā Elroq.
Bremžu pedālis gan cieš no pārāk straujas reakcijas, kas raksturīga dažiem elektriskajiem SUV (šeit skatāmies uz tevi, Scenic).
Lai gan aiz stūres nav lāpstiņu, lai regulētu reģeneratīvo bremzēšanu (kā EV3), šeit var izmantot konfigurējamo pogu uz stūres rata, lai atvērtu apakšizvēlni informācijas un izklaides ekrānā.
Reģeneratīvajai bremzēšanai ir trīs līmeņi, no kuriem izvēlēties, kā arī papildu adaptīvais līmenis, kas mainās atkarībā no attāluma līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim. Visagresīvākajā iestatījumā, atlaižot akseleratora pedāli, ātrums ievērojami samazinās, bet, lai automašīna pilnībā apstātos, kā EV3 vai Tesla Model Y, ir jāaktivizē viena pedāļa braukšanas režīms.
S5 EV izsmalcinātība ir solis uz priekšu salīdzinājumā ar ZS EV. Lai gan S5 priekšējā vējstikla apvidū ir nedaudz vairāk vibrācijas nekā EV3 vai Elroq, tā nav traucējoša. Līdzīgi ir ar ceļa troksni un neregulāru riepu troksni, braucot pa dzelzceļa sliedēm un nelīdzenām virsmām. To dzirdēsiet vairāk nekā konkurentu automašīnās, bet tas netraucēs garos braucienos.
€
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Honda e:Ny1 |
€ 49 430 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
€ 61 000 |
![]() |
||
MG S5 |
€ 32 990 |
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volkswagen ID.3 |
€ 36 100 |
![]() |
||
Volkswagen ID.4 |
€ 38 700 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
||
XPeng G6 |
|
![]() |
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz …