Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Ir tikai viena opcija - ES 300h, tātad hibrīddzinējs, kas noteiktus attālumus spēj braukt tikai ar uzkrāto elektrību vien, tāpēc ir izdevīgs tiem, kuru ikdienas maršrutā daudz laika jāpavada sastrēgumos. Cenas sākas no nepilniem 45 tūkstošiem eiro, bet dārgākā modifikācija ES cenu lapā ir nedaudz virs 62 tūkstošiem eiro. Par tālākpārdošanas vērtību šobrīd grūti spriest, jo nav zināms, cik populārs mūsu reģionā būs šis modelis.
Lexus ir laba reputācija automašīnu montāžas kvalitātes un ilgtermiņa izturības jomā, un nav pamata domāt, ka ES būs izņēmums. Viss liecina, ka arī šis modelis veidots atbilstoši japāņu ražotāja kvalitātes standartiem. Arī interjera apdare nerada ne mazākās šaubas, ka šis ir premium zīmola produkts, it īpaši dārgākajās modifikācijās, kurās bagātīgi izmantota mīksta āda, taču vienlaikus tajās atrodama arī ādas imitācija, kas ne visur izskatās pārliecinoši. Dažviet redzami arī cietas plastmasas apdares elementi, kas nav tik neuzkrītoši, kā vācu konkurentu modeļos izmantotie.
Lexus ES ir apbalvots ar visaugstāko, piecu zvaigžņu vērtējumu Euro NCAP trieientestos, turklāt detalizētie testa rezultāti ļāva secināt, ka tas ir pats drošākais ģimenes sedans un pats drošākais ar hibrīddzinēju aprīkotais auto, kāds testēts 2018. gadā. Autonomā ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas spēj ieraudzīt arī gājējus un velosipēdistus, ir standartaprīkojumā, tāpat kā joslu maiņas brīdin;ajuma sistēma un adaptīvā kruīzkontrole, vēl dažas vērtīgas opcijas ir pieejamas papildaprīkojuma sarakstā.
€
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …