Testa brauciens

Audi RS 3 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Neatkarīgi no aprīkojuma versijas, A3 sedans nodrošina ļoti labu braukšanas pozīciju, un sēdekļu regulēšanas iespējas (tostarp četrvirzienu jostasvietas regulēšana) palīdz jums justies ērti.
Bieži izmantotās vadības ierīces un ekrāni ir labi parredzami vai viegli sasniedzami, jo paneļa centrālā daļa ir novietota pret autovadītāju. Mums patīk tas, ka klimata kontroles ierīču darbināšanai ir pieejami vienkārši fiziski slēdži.
Audi Virtual Cockpit digitālais instrumentu displejs ir iekļauts standarta aprīkojumā. Visa braukšanas informācija redzama dzidrā 12,3 collu ekrānā. Tas ir tik labs, ka jums nav nepieciešams papildu head-up displejs.
A3 sedanā ir vairāk nekā pietiekami daudz vietas kājām un galvai, lai priekšā varētu sēdēt pāris augumā raženi cilvēki. Tomēr, lai gan vieta pleciem šeit netrūks, ir vērts atzīmēt, ka šī modeļa salons ir šaurāks par Audi A4 un BMW 3. sērijas BMW, bet Škoda Superb būs lielāks par abiem iepriekšminētajiem.
Kā jau varēja gaidīt pēc stilīgās jumta līnijas, aizmugurē nebūs īpaši ērti sēdēt cilvēkiem, kuru augums pārsniedz 180 cm. Vietas kājām ir pietiekami daudz. To pašu var teikt par plašumu ceļgaliem un telpu zem priekšējiem sēdekļiem, taču vieta galvai ir ļoti ierobežota. Patiesībā pat tiem, kuru augums ir nedaudz mazāks par diviem metriem, būs nedaudz jāpieliecas.
Situācija ir vēl sliktāka vidējā sēdeklī sēdošajai personai, jo šim braucējam ne tikai jācīnās ar vietas trūkumu galvai, bet arī ar lielo centrālo tuneli, kas ierobežo vietu kājām. Jūs nevēlēsities ilgā braucienā sēdēt trijatā, un, ja plānojat bieži izmantot aizmugurējos sēdekļus, jums labāk patiks A4, 3. sērijas vai Superb.
A3 sedana aizmugurējie sēdekļi nav īpaši novatoriski, taču tie ir universāli dalāmi 40/20/40. Bagāžnieka ietilpība ir 425 litri, kas ir nedaudz vairāk nekā A klases sedanam (420 litri) un daudz vairāk nekā Audi A3 Sportback (380 litri). Abi automobiļi bagāžnieka ietilpības ziņā mazliet atpaliek no A4 un 3. sērijas automobiļiem, savukārt Superb bagāžnieks salīdzinājumā ar tiem ir milzīgs.
Nesaprotiet mūs nepareizi - A3 sedans joprojām ir vairāk nekā pietiekami praktisks, lai tajā ietilpinātu bērna velosipēdu vai iknedēļas pirkumus, kas novietoti līdzās kompaktiem bērnu ratiņiem. Vienkārši bagāžnieka telpa uzskatāma par visai nelielu, ņemot vērā vadošo automobiļu klases standartus.
A3 nav nepieciešams daudz, lai būtu pievilcīgs aprīkots. Mēs izvēlētos versiju, kurā ietilpst kruīza kontrole, trīs zonu gaisa kondicionētājs, elektriski nolokāmi durvju spoguļi, 17 collu vieglmetāla diski, automātiskie lukturi un tīrītāji, stūres rats ar ādas apdari un atpakaļskata spogulis ar automātisku aptumšošanu.
Testa brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pērn cīņa par Latvijā visvairāk pirkto premium zīmolu bija īpaši sīva, un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …