Testa brauciens

Audi RS 3 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Šobrīd, ja vēlaties benzīna Audi A3 sedanu, vienīgā izvēle ir 1,5 litru 35 TFSI ar 150 ZS. Par laimi, tas ir ļoti elastīgs dzinējs, kas ir dzīvīgāks nekā līdzvērtīgs 118i BMW 2. sērijas Gran Coupé (0-100 km/h 8,1 sekundē), sparīgi griežot riteņus jau no zemiem motora apgriezieniem.
Vēlāk klāstu papildinās miermīlīgais 30 TFSI, kas mūs pārāk neiepriecināja pirms “facelift” versijā, jo tam trūka jaudas rezerves uz šosejas.
To pašu gan nevarētu teikt par 2,0 litru 35 TDI dīzeļdzinēju ar 150 ZS jaudu. Tam ir lielāks griezes moments nekā 35 TFSI, un no 0 līdz 100 km/h tas paātrinās 8,1 sekundē. Papildu ņūtonmetri lieliski noder apdzīšanai uz šosejas, lai gan izmaksu apsvērumu dēļ mēs joprojām iesakām izvēlēties 35 TFSI modeli.
To, kāda balstiekārta būs konkrētajam A3, ir atkarīgs no dzinēja un emblēmas aizmugurē. Modeļiem ar mazāku jaudu (ar mazāk nekā 150 ZS un skaitli 30 nosaukumā) aizmugurējā balstiekārta ir mazāk izsmalcināta nekā jaudīgajām versijām (ar marķējumu 35). Ja izvēlaties S line, jūs iegūstat arī sporta balstiekārtu, kas ir zemāka un stingrāka.
Neraugoties uz cietākiem regulējumiem, S line versijas vairumā gadījumu tāpat būs visai komfortablas. Tas ir nedaudz līganāks nekā līdzvērtīgs 2. sērijas Gran Coupé M Sport, un, kad uzbraucat uz nelīdzena ceļa seguma, auto nezaudē stabilitāti. Tā ir arī Mercedes A klases sedana īpašība, taču kopumā A klase ir mīkstāka un ērtāka.
Kā jau varēja gaidīt, vismīkstāk A3 sedans brauc ar standarta komplektācijā esošajiem 17 collu vieglmetāla diskiem. Ja vēlaties atrast automašīnu, kas ir kā radīta braukšanas priekam, tad iesakām aplūkot arī Alfa Romeo Giulia, 3. sērijas BMW un Jaguar XE.
Lielāko daļu laika visi A3 dzinēji ir patiesi klusi. DSG automātiskā pārnesumkārba dažkārt palielina dzinēja apgriezienus, ja pārāk aizrautīgi spiežat akseleratora pedāli, taču pārnesumi tiek pārslēgti vienmērīgi.
Salonā reti būs dzirdami balstiekārtas vai vēja radītie trokšņi, taču ceļa troksnis var būt uzbāzīgāks, braucot ar lielāku ātrumu, īpaši, ja uzstādīti lielāki riteņi.
Testa brauciens
KAS TAS IR? Paskatoties uz modernizētā Audi RS 3 tehniskajiem datiem, jums var rasties šaubas, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pērn cīņa par Latvijā visvairāk pirkto premium zīmolu bija īpaši sīva, un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …