Auto tests
Nissan
Navara
Nissan Navara ir komfortabla gaita un pieejams plašs aprīkojums, taču tas nederēs azartiskas braukšanas piekritējiem …
Augsta sēdpozīcija, laba pārredzamība visos virzienos, ērts sēdeklis – viss ir kārtībā. Raugoties no vadītāja pozīcijas, stūre ir pazīstama no citiem VW modeļiem, taču mērinstrumentu panelis jau ir atšķirīgs. Standartaprīkojumā ir klasiskās ciparnīcas un 9,2 collu infosistēmas ekrāns, taču visu paneli var pilnībā digitalizēt, izvēloties 12 collu mērinstrumentu displeju un vēl masīvāku 15 collu skārienekrānu paneļa vidū. Un, kamēr 12 collu mērinstrumentu displejs daudz neatšķiras no digitālā kokpita, kāds ir pieejams Tiguan, Passat un vēl dažiem citiem VW modeļiem, lielais 15 collu TFT ekrāns jau ir kaut kas pilnībā jauns. Ar tā palīdzību var kontrolēt teju visas Touareg funkcijas, sākot ar temperatūru salonā, un beidzot ar interjera apgaismojumu. Šāds risinājums ir redzēts vairākos citos auto, taču jāteic, ka bakstīt ar pirkstu ekrānā ne vienmēr ir ērti, it īpaši braucot. Dažas funkcijas prasa iedziļināšanos infosistēmas izvēlnēs – tāpat kā tavā laptopā, arī šeit tev būs jāzina, kurā folderī attiecīgais „fails”ir meklējams. Taču tas, cik ātri to visu iespējams apgūt, ir atkarīgs no paša braucēja, un, tāpat kā savulaik ar pašiem pirmajiem viedtālruņiem, arī pie šī tehnoloģiskā jaunieveduma būs jāpierod – jo nekas cits neatliek, tā ir šīsdienas realitāte. Turklāt daudziem pircējiem tieši šāds risinājums šķiet pats labākais arguments, kādēļ izvēlēties jaunākās paaudzes Touareg. Un, redzot, cik pieprasīti ir dažādi asistenti un komforta funkcijas automašīnām otrreizējā tirgū, šo aprīkojumu vēlams izvēlēties kaut vai lai labāk noturētu Touareg vērtību.
Atšķirībā no radniecīgā Q7, jaunais Touareg ir pieejams tikai ar piecām sēdvietām, taču tas nebūt nenozīmē, ka tas ir nepraktisks. Tas ir patiešām ietilpīgs un ļoti praktisks SUV. Priekšā sēdošie jutīsies kā VIP ložās, bet arī aizmugurē esošajiem pasažieriem nebūs pamata sūdzēties, jo vietas kājām netrūkst un sēdekļu atzveltnēm ir regulējams leņķis. Turklāt šos sēdekļus var bīdīt uz priekšu un atpakaļ kā Audi Q7. Viscaur salonā ir dažāda izmēra nodalījumi sīklietām, bet bagāžas nodalījuma maksimālais tilpums ir 1800 litri. Vajadzētu pietikt.
Dažādi aprīkojuma līmeņi ikviena pircēja vēlmēm un vajadzībām, bet jau starta versijā komforta un drošības ekstru netrūkst. Tāpat kā Audi to dara ar S-Line, arī Touareg ir pieejams ar R-Line aprīkojumu, kas akcentē šī modeļa sportiskumu un noteikti nenāks par sliktu, pēc dažiem gadiem meklējot nākamo pircēju.
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Nissan Navara ir komfortabla gaita un pieejams plašs aprīkojums, taču tas nederēs azartiskas braukšanas piekritējiem …
Auto tests
Bentley Bentayga iezīmē pilnīgi jaunu leģendārā britu zīmola attīstības virzienu - būdams pirmais Bentley SUV, tas savā ziņā jau ir vēsturisks auto – tomēr tas tik un tā ir īsts Bentley: ātrs, komfortabls, elegants un …
Auto tests
Ir vairāki iemesli, kas SEAT Tarraco padara pievilcīgu. Tas ļoti labi uzvedas uz ceļa, tam ir bagātīgs aprīkojums un tas ir viens no drošākajiem auto savā klasē. Tiesa, tas nav tik daudzpusīgs kā lielo SUV segmenta labākie …
Auto tests
Hilux ir leģendāra izturība un stabila tālākpārdošanas vērtība. Arī modernizētais modelis domāts kā auto nopietnam darbam smagos ceļa apstākļos, taču tas lieti noder arī kā ikdienas transportlīdzeklis aktīva …