Testa brauciens

Renault Megane Coupe un Grandtour

Megane Coupe
Megane Grandtour
Nopērkami Latvijā

Megane Coupe

Renault Megane Coupe iezīmē kompānijas atgriešanos šajā tirgus segmentā pēc piecus gadus ilgas pauzes, turklāt diezgan droši var derēt, ka šī atgriešanās ir saistīta ar Volkswagen Scirocco parādīšanos pie apvāršņa.  

Whatcar.lv testēja Megane Coupe ar 180 ZS 2,0 litru benzīna turbodzinēju, kas savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tas ir kluss un vienmērīgs agregāts, līdz brīdim, kad cenšaties no tā izspiest vairāk, nekā tas spēj piedāvāt.

Renault Megane Coupe ir glīts auto, kura salonu rotā slēdži un pogas no klasi augstākā Laguna. Sīklietu nodalījumu netrūkst, taču aizmugures sēdeklī valda šaurība – kaut gan tā nav nepanesama. Ņemot vērā, ka auto galvenokārt paredzēts diviem, pārsteidz ietilpīgais bagāžas nodalījums – pateicoties tā dziļumam, vietas ir vairāk nekā varētu gaidīt. 

Spriedums

Tas ir stilīgs, komfortabls un labi aprīkots auto, kaut gan no papildaprīkojuma saraksta mēs noteikti izvēlētos distances sensorus aizmugurē. Arī panorāmas stikla jumts un laba audiosistēma netraucētu. Kopumā jāatzīst, ka tas ir pārsteidzoši praktisks, dinamisks un kluss auto.

Lasi detalizētu Renault Megane Coupe testu šeit


Megane Grandtour

Universāļi radīti, lai būtu praktiski, taču Renault ir pacentušies, lai Megane Grandtour vienlaikus būtu arī stilīgs auto. To vislabāk var novērtēt, raugoties uz tā aizmuguri, kas ir krietni simpātiskāka, nekā vienam otram citam, uz hečbeka bāzes veidotam universālim.

Whatcar.lv testēja Megane Grandtour ar jauno 1,4 litru benzīna turbodzinēju. tam ir 130 ZS, kas ir sprigans un ekonomisks. Neraugoties uz to, ka pie stūres iespējams iekārtoties ļoti ērti un vadītāja „kokpits” ir kvalitatīvi noformēts un parocīgs, atpakaļskata pārredzamība ir ierobežota biezo jumta balstu dēļ. Šo problēmu vēl vairāk akcentē galvas balsti aizmugurē sēdošajiem, traucējot pilnvērtīgu kontroli pār to, kas notiek aiz auto.

Komfortu salonā mazliet traucē viegla pretvēja šalkoņa un ceļa troksnis, kas tieši atkarīgs no asfalta seguma īpatnībām. Gaita un vadāmība ir pieņemama, taču nebūt ne labāka par vidējo līmeni šajā svara kategorijā.

Labā ziņa ir tā, ka kravas nodalījuma ietilpība ir 1600 litru, turklāt nolocīt var arī priekšā sēdošā pasažiera sēdekli, atbrīvojot vietu 2,55 metrus gariem priekšmetiem.

Spriedums

Renault Megane Grandtour ir simpātisks auto par pieņemamu cenu – apmēram vienā līmenī ar Ford Focus vai Opel Astra. Tiesa gan, par līdzīgu cenu nopērkamais Škoda Octavia Combi ir lielāks un arī brauc labāk.

Lasi detalizētu Renault Megane Grandtour testu šeit

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Renault Captur

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku plašumu aizmugurē sēdošajiem.