Ford Kuga 2,5 A/T
Whatcar.lv testē Ford Kuga 2,5 A/T
Focus ST dzinējs, lieliska vadāmība
Nopērkams Latvijā

Ņemot vērā, ka lielākā daļa apvidus auto, kas tiek pārdoti Eiropā, ir ar dīzeļdzinējiem, šāda komplektācija ir zināms pārsteigums. Tomēr Ford apgalvo, ka ir pietiekoši daudz „benzīna fanu”, lai attaisnotu Kuga dzinēju paletes papildināšanu ar 2,5 litru turbo. Viņu vidū ir arī ļaudis, kas nolēmuši „pārsēsties” uz Kuga no lielākiem apvidniekiem, nevēloties zaudēt jaudu, ko sniedz lielāka tilpuma dzinējs.
Whatcar.lv pārliecinājās, ka dzinējam tiešām nav ne vainas – tas nodrošina pietiekoši lielu jaudu, lai bez problēmām veiktu apdzīšanas manevrus. Atšķirībā no Kuga dīzeļversijām, kas pieejamas ar priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, 200 zirgspēku 2,5 turbo iespējams vien ar pilnpiedziņu. Tas nav slikti – Kuga lieliski turas uz ceļa un bez problēmām spēj pārvarēt diezgan aizdomīgas smilšu stigas.
Cena, kas pārsniedz 25 tūkstošu eiro atzīmei varbūt nav tas patīkamākais cipars, taču šajā segmentā tas nav nekas pārsteidzošs. Turklāt, salīdzinot ar izmēros līdzīgo Land Rover Freelander, Kuga cenas izskatās vairāk nekā vilinošas.
Spriedums
Ja jums nepieciešams kompakts apvidus auto ar benzīna dzinēju, Kuga 2,5 Turbo ir viens no optimālākajiem variantiem. Jūs iegūstat simpātisku, ietilpīgu pārvietošanās līdzekli, kas var lepoties ar teju ne pašu labāko gaitu un vadāmību savā klasē – turklāt komplektā ar tīri jaudīgu un elastīgu benzīna agregātu un, ja nepieciešams – automātisko pārnesumkārbu.
Vienīgais
mīnuss – degvielas patēriņš. Jums būs nopietni jāpacenšas, lai iekļautos
ražotāja norādītajos 10,3 litros uz 100 km - Whatcar.lv testā Kuga vidējais patēriņš
bija lielāks. Tāpēc dīzeļdzinējam mūsu skatījumā plusu šobrīd ir vairāk.
Jums patiks: izskats, vadāmība, dinamika, automātiskā pārnesumkārba
Jums nepatiks: degvielas patēriņšLasi vairāk par Ford Kuga, salīdzini cenas un aprīkojumu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...