Testa brauciens

Ford Fiesta 1,25 Trend

Ekonomisks 1,25 litru dzinējs
Klusākais mazauto klasē
What Car? Gada auto 2009

Ford Fiesta 1.25 litru dzinējs ir mazākais iespējamais šī modeļa tilpums, taču mūs pārsteidza, cik žiperīgs tas spēj būt pilsētas satiksmē. Kaut gan tā jauda ir nieka 82 ZS, tas šķiet gana pietiekami šim mazauto, kas sver vien 1098 kg. Iemēģinot to pa Rīgas ielām, Whatcar.lv nācās lieku reizi atzīt, ka Gada auto tituls Fiesta nav piešķirts par zemajām uzturēšanas izmaksām un stilīgo izskatu vien. Izmēros nelielais auto bezrūpīgi turas līdzi satiksmes plūsmai, demonstrējot slavējamu stabilitāti un manevrētspēju.  Ar 13,3 sekundēm līdz 100 km/h tas nebūt nav nekāds spridzeklis, taču Fiesta sevi lieliski spēj pierādīt jau līdz 80 km/h, demonstrējot pieņemamu jaudu pie zemiem apgriezieniem.  Turklāt ar vidējo degvielas patēriņu, kas mazāks par 6 litriem uz 100 km. 

Komforts

Mēģinot panākt labākus dinamikas rādītājus, nekā nomērījis ražotājs, dzinēja uzbāzīgā skaņa jūs ātri vien pārliecinās atteikties no šādas ieceres. Taču braucot civilizētā tempā, Fiesta salonā iestājas apbrīnojams klusums, kādu bieži vien neizdodas izbaudīt pat klasi augstākos auto. To spēj izjaukt vien kondicionētāja ieslēgšana maksimālā režīmā vai arī izbrauciens uz šosejas, kur attālā fona dūkoņa atgādina, ka sēžat pie mazlitrāžas auto stūres.  Ar to gan ir iespējams cīnīties, ievērojot ātruma ierobežojumus.

Ford Fiesta ir viens no retajiem mazauto, kur vadītāja sēdeklis nav jāatbīda līdz galam, lai pie stūres varētu apsēsties 1,85 m garš autovadītājs. Tomēr grūti apskaust tos, kas sēdēs aiz šāda kalibra vadītāja, jo vietas aizmugurē paliek pavisam maz. Taču savstarpēji vienojoties, vietu jaunajā Ford Fiesta var atrast četri pieaugušie vai arī divi pieaugušie un divi bērni, kas izskatās reālāks variants.

Spriedums

Kamēr salona ergonomikai nav ko pārmest, Whatcar.lv nāca pie slēdziena, ka spilgtāka vai gaišāka salona apdare šim auto piestāvētu labāk, nekā testa auto salona pelēcīgie toņi, kas nevajadzīgi izceļ dažu apdares elementu plastmasas lētumu. Tomēr, ja jūs tas spēj uztraukt, iespējams ir vērts padomāt par klasi augstāka auto iegādi. Mazauto klasē Fiesta varbūt nav pats lētākais vai pats praktiskākais variants, taču kopumā tā sniegums ir virs vidējā līmeņa. 

Jums patiks: degvielas ekonomija, gaita, trokšņu izolācija

Jums nepatiks: plastmasas apdare vietām izskatās lēta 

Lasi detalizētu Ford Fiesta testu

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...