Ziņas

Jaunais Lamborghini Urus SE – plug-in hibrīds ar 800 zirgspēkiem

4,0 litru V8 dzinējs ar 800 ZS
0-200 km/h tikai 11,4 sekundēs
EV režīma sniedzamība ir vairāk nekā 60 km


4,0 V8 twin-turbo dzinējs ir pārveidots tā, lai darbotos optimālā sinerģijā ar elektrisko spēka piedziņu. Kopējā sistēmas jauda ir 800 Zs, savukārt griezes moments sasniedz 950 Nm, nodrošinot labāko veiktspēju klasē. Urus SE no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 3,4 sekundēs, 0 līdz 200 km/h aizņem tikai 11,4 sekundes, savukārt maksimālais ātrums sasniedz iespaidīgus 312 km/h. Šie skaitļi padara SE par visu laiku jaudīgāko Urus, kā arī par jauno Super SUV kategorijas etalonu.

Urus SE izceļas ar īpašu un nepārspējamu braukšanas pieredzi. Plug-in hibrīdsistēma apvienojumā ar elektronisko griezes momenta sadalīšanu starp asīm un elektronisko aizmugurējo diferenciāli palīdz uzlabot transportlīdzekļa veiktspēju un dinamiku uz jebkura seguma un jebkuros apstākļos. Elektromotors, kas iebūvēts 8 pakāpju automātiskajā pārnesumkārbā, var darboties ne vien kā jaudas papildinājums V8 iekšdedzes dzinējam, bet arī padarīt Urus SE par 100% elektrisku pilnpiedziņas automobili, EV režīmā ļaujot nobraukt vairāk nekā 60 km.

Dizains un aerodinamika

Automašīnas priekšdaļa apveltīta ar jauna dizaina dzinēja pārsegu, kas pastiprina Urus SE atlētisko stilu un izceļ līdzību ar jaunā Revuelto stila koncepciju. Jaunumi aptvēruši arī priekšējo buferi, radiatora režģi un priekšējos lukturus, kas ieguvuši matricas LED tehnoloģiju un gaismas dizainu, ko iedvesmojusi Lamborghini logotipā esošā vērša aste. Aizmugurējie lukturi ir savienoti ar “Y” dizaina gaismām un jauno aizmugurējo difuzoru, kas piešķir automašīnai vēl sportiskākas proporcijas. Difuzors kopā ar jauno antispārnu palielinājis aizmugurējo piespiedējspēku par 35% salīdzinājumā ar Urus S versiju, vēl vairāk uzlabojot Super SUV stabilitāti pie lieliem ātrumiem.

Individualizācija un interjers

Urus SE piedāvā plašu individualizāciju iespēju klāstu, kam savā klasē nav līdzīgu. Vieglmetāla disku izvēle papildināta ar 23 collu “Galanthus” modeli, tāpat paplašināts arī virsbūves toņu piedāvājums. Tagad ir pieejamas vairāk nekā 100 virsbūves krāsu kombinācijas, tostarp arī divas jaunas krāsas: “Arancio Egon” (oranžs) kombinācijā ar “Arancio Apodis” (oranžs) interjeru un “Bianco Sapphirus” (balts) ar interjeru “Terra Kedros” (terakota). Interjera izvēles iespējas aptver 47 krāsu kombinācijas un četru veidu izšuvumus. To var papildināt ar “Ad Personam” programmu, kas ļauj īpašniekiem padarīt savu Urus SE patiesi unikālu.

Salons ir atjaunināts un izceļ Lamborghini raksturīgo dizaina DNS, ietverot jaunus risinājumus priekšējā panelī un akcentējot jau Revuelto modelī ieviesto viegluma sajūtu. Paneļa centrā uzstādīts lielāks, 12,3 collu ekrāns, kas apveltīts ar jaunu, vēl intuitīvāk lietojamu multimediju interfeisu.

Dažādas personības

Konsoles centrā atrodas “tamburo” selektora bloks, kas tiek izmantots braukšanas režīmu izvēlē. Pateicoties hibrīda spēka piedziņas ieviešanai, seši esošie Urus braukšanas režīmi ir apvienoti ar četrām jaunām elektriskās veiktspējas stratēģijām (EPS), kopā veidojot vienpadsmit režīmu iespējas. Atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma automašīnas pneimatiskā balstiekārta pielāgo klīrensu, augstuma gājienam variējot starp 15 mm “Corsa” režīmā līdz 75 mm, kad aktivizēta pacelšanas sistēma. Dažādie režīmi izmaina arī stūrēšanu, vadāmību un V8 dzinēja skaņu, atbilstoši mainot arī Urus SE “personību”. Īpaša uzmanība tika pievērsta pneimatiskās balstiekārtas kalibrēšanai, lai, izmantojot dažādos režīmus, varētu Urus SE izbaudīt gan trasē un ikdienā, gan arī ekstrēmos apstākļos kā smilšu kāpās vai uz ledus.

“Ar Urus mēs mainījām SUV pasaules paradigmas, ieviešot jaunu segmentu,” saka Lamborghini valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Stefans Vinkelmans. “Tikai dažu gadu laikā Urus ir kļuvis par mūsu zīmola bestselleru, kas ļauj Lamborghini piesaistīt jaunus klientus un nostiprināt savas pozīcijas svarīgākajos tirgos. Ar Urus SE esam spēruši vēl vienu soli pretī nākotnei saskaņā ar mūsu “Direzione Cor Tauri 2.0” stratēģiju, turpinot virzīties uz priekšu ar modeļu gammas elektrifikāciju un dekarbonizāciju, kas sākās ar Revuelto super sporta auto prezentēšanu 2023. gada martā.”

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.