Ziņas

Lexus iepazīstina ar jauno ES 300h

4. paaudzes Lexus ES
Latvijā gaidāms jau novembrī
Cena sākas ir no 46 300 €

Pateicoties 4. paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda tehnoloģijai, jaunais ES 300h rada zemākas emisijas nekā ierastās spēka piedziņas. Autovadītāji varēs baudīt augstas kvalitātes meistarību, jaunus apdares materiālus, krāsas un 12,3 collu multimediju skārienekrānu.

“Veidojot jauno ES 300h, mūsu mērķis bija uzlabot piedziņas kvalitāti un vēl vairāk bagātināt sajūtu, ko šis automobilis rada. Papildus klusuma un braukšanas komforta uzlabošanai Lexus optimizēja automobiļa lineāro kustību, piekari un stūrēšanu, liekot tām precīzāk reaģēt uz vadītāja nodomiem. Tā rezultātā tika izveidots patiesi patīkams automobilis jebkuram braucienam,” norāda Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs (Raigo Kaseorg).

Novatorisku drošības tehnoloģiju nodrošina jaunākā Lexus Safety System+ un jaunā BladeScan adaptīvā tālo gaismu sistēma (AHS) pasaulē pirmā no Lexus. Adaptīvās tālās gaismas inteliģenti iespējo un atspējo atsevišķas gaismas diodes katrā lukturī, lai precīzi kontrolētu gaismas sadalījumu. Sistēma izmanto kameru automobiļa augšpusē, lai uztvertu gaismu no priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem un vienmērīgi apgaismotu priekšā esošo ceļu, vienlaikus precīzi izvairoties no priekšā vai pretim braucošajiem automobiļiem.

Nosakot etalonu drošības kritērijiem, ES 300h ar Lexus Safety System+, īpaši stingro platformu un 10 drošības spilveniem standarta aprīkojumā ieguva maksimālo 5 zvaigžņu drošības novērtējumu 2018. gada Euro NCAP testa rezultātos.

Uzlabota multimediju un hibrīda sistēma

Jaunā ES 300h ergonomisko salonu papildina jauna krāsu shēma un 12,3 collu multimediju skārienekrāns. Jaunie displeji ir pagriezti par 5 grādiem tuvāk vadītājam un pavirzīti 112 mm uz priekšu, lai uzlabotu redzamību un lietojamību, kā arī aprīkoti ar Lexus Premium navigāciju ar spilgtu 3D grafiku, audio un klimata kontroli.

Lexus Link Multimedia, kas sastāv no īpaši plata 12,3 collu skārienekrāna, tālvadības pieskāriena saskarnes, balss atpazīšanas un viedtālruņu integrācijas funkcijām, piedāvā ātru, viegli lietojamu un saistošu pieredzi. Pārveidojot ES par savienotu automobili, lietotne Lexus Link palīdz autovadītājiem plānot braucienus, atrast stāvvietu, ieplānot servisa apmeklējumu vai pat uzlabot sava hibrīda braukšanas stilu.

Automobiļa hibrīda sistēma apvieno īpaši efektīvu 2,5 litru Atkinsona cikla četru cilindru benzīna dzinēju ar vieglu un kompaktu elektromotoru. ES 300h 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinējs ietver ātras degšanas tehnoloģiju, kas padara to par vienu no visu laiku termiski efektīvākajiem dzinējiem. Tā rezultātā ir sasniegta lielāka jauda, nepalielinot emisijas vai degvielas patēriņu. Kopējā sistēmas jauda ir 218 DIN ZS/160 kW, un degvielas patēriņš kombinētajā WLTP ciklā ir no 5,2 l/100 km.

ES 300h CO2 emisijas ir, sākot no 119 g/km, un tas patērē 5,2 l/100 km (kombinētajā WLTP ciklā), taču lielāko daļu laika tas darbosies nulles emisiju elektromobiļa (EV) režīmā.

Jaunā ES 300h cena sākas ir no 46 300 €.


What Car? TV: Lexus iepazīstina ar jauno ES 300h

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.