Ziņas

Latvijā debitē JEEP Wrangler plug-in hibrīda modelis

Jeep hibrīds 100 km/h sasniedz 6,5 sekundēs
50 km nobraucamā distance
Kopējā jauda - 380 ZS

"Jaunā JEEP Wrangler 4xe modeļa debija šim ražotājam ir vēl viens svarīgs solis hibrīdautomobiļu tirgū. Pāreja uz inovatīvu risinājumu pielietošanu jau esošos modeļos ir patiess 80 gadus senā zīmola sasniegums,” norāda JEEP pārstāvja “AUTOBRAVA Motors” tirdzniecības vadītājs Rihards Mežoks.

Ar Wrangler 4xe tirgū nonāk pirmais zīmola hibrīda modelis, ko darbina elektriskais un iekšdedzes dzinējs, un tas sasniedz 100 km/h vien 6,5 sekundēs. Savukārt ar elektrisko dzinēju vien šis automobilis spēs nobraukt vairāk nekā 50 kilometru. Automobilis aprīkots ar benzīna un elektrisko dzinēju, kā rezultātā šim automobilim ir 380 zirgspēki.

Divu litru benzīna dzinējam ir 272 ZS (200 kW) jauda, bet elektriskā dzinējam ir 107 kW (145 ZS). Tas ir visjaudīgākais JEEP Wrangler modelis, kas līdz šim nonācis Baltijas tirgū.

"Šī uzlādējamā hibrīda tehnoloģija prasmīgi apvieno modernu tehnoloģiju ar autentisku JEEP garu. Tā ir ideāla izvēle tiem, kuri lūkojas pēc kompromisa starp brīvību, piedzīvojumiem un vides ilgstspējību,” saka Mežoks.

Bezceļu čempiona Wrangler 4xe akumulatoru ar easyWallbox sistēmu pilnībā būs iespējams uzlādēt mazāk nekā trīs stundās, izmantojot 7,4 kWh uzlādes jaudu. Akumulatoru būs iespējams arī uzlādēt ar īpašu Max Regen funkciju, veicot uzlādi braukšanas laikā.

“AUTOBRAVA Motors” tirdzniecības vadītājs uzskata, ka tehniskie kritēriji kā ātra uzlāde, tūlītēji iegūstama jauda, iespaidīgs paātrinājums un četru riteņu piedziņa pilnīgi elektriskā režīmā ir galvenie faktori, kas padara šo modeli par patiesi nopietnu konkurentu tādiem modeļiem kā Land Rover Defender,

Modelis 4xe jau standarta komplektācijā būs aprīkots ar aktīvās un pasīvās drošības sistēmām - bezceļa kameru, aklo punktu un aizmugurē esošo transportlīdzekļu uzraudzīšanas sistēmām, lai ikdienā sniegtu drošību un bezrūpīgu braukšanu. Braucienus pa bezceļiem uzlabo modernā Tru-Lok sistēmas tehnoloģija, kas nepieciešamības gadījumā bloķē priekšējo un aizmugurējo diferenciāli, tādējādi vienmērīgi sadalot jaudu starp riteņiem un nodrošina pienācīgu saķeri, braucot pat pa izaicinošakajiem bezceļiem.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!