Testa brauciens

Isuzu D-Max pirmie iespaidi

Jaunās paaudzes D-Max pikaps
Jauna platforma
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Trešajā paaudzē Isuzu D- Max pikaps pilnībā atbrīvojies no saiknes ar Chevrolet Colorado platformu, un - voila! - rāmis kļuvis vieglāks un izturīgāks vērpē, bet motors piebīdīts tuvāk kabīnei, un tagad faktiski atrodas, kā saka "bāzē". Mūsu tirgū nebūs daudz pikapu ar tādu izsvarojumu. Piekare un amortizācija ir bez pārsteigumiem - priekšā Makfersons, aizmugurē "lāgas". 



D-Max brauc cienījami un komfortabli pa visa veida segumiem. Bez tam D - Max ir gudri noregulēta elektronika, pretizslīdēšana utt. Pieslēdzama pilnpiedziņa, viss vienkārši - 2H, 4H un pazeminātie. Ir arī aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs, ja viss kļūst galīgi slikti, un pilnīgi normāls automāts, kam ir arī rokas režīmi. 

Īsāk sakot Isuzu D Max viss ir tāpat kā citiem pikapiem, tikai viņš pats nav tāds kā citi. Tāpēc cilvēki uz to skatās drusku caur pieri, beigu beigās nosvārstās un saka: es labāk aiziešu pāri ielai un nopirkšu Toyota Hilux! 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Opel Frontera

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā elektriskais modelis, Frontera zvaigžņu vērtējums būtu vēl augstāks.