Ziņas

Šovs Spilves lidlaukā - Ford Puma veiklības braucieni un jaunā Kuga prezentācija

Jaunā Puma krosovera veiklības braucieni
Ford Kuga prezentācija
Cena no 20 271 eiro

Pasākums notika neierastā vidē Spilves angārā un veiklības brauciens notika pašā Spilves lidlaukā, kur bija redzamas arī lidmašīnas. 

"Ford līdz šim nebija sava modeļa šajā kompakto SUV segmentā, tāpēc Puma ir koncerna debija. Turklāt kāda – Apvienotās Karalistes automašīnu eksperti no What Car? Puma ir atzinuši par labāko savā klasē. Tā vispār ir kļuvusi par labāko 2020.gada automašīnu. Vērtētāji uzsver īpaši precīzu un aizraujošu šasiju, klasē labāko dzinēju, acij pievilcīgu dizainu un bagāžnieku. Liktos, ka mūsdienās bagāžnieks ir vienkārši neatņemams atribūts, taču Ford to ir izgudrojis no jauna”, – sacīja Ford tirdzniecības vadītājs Latvijā Valdis Priekulis. 

Puma ieguvis godalgoto trīscilindru EcoBoost dzinēju, attīstot 125 vai 155 ZS. Motors ar mazāko jaudu patērē vien 5,8 litrus degvielas uz katriem 100 km.

Tāpat krosovers ieguvis arī daļējia hibrīda sistēmu, kurā iekšdedzes dzinējam piepalīdz 11,5 kW jaudas starteris-ģenerators un 48 voltu akumulators. Mazliet vēlāk gammu papildinās dīzeļdzinējs un septiņu pakāpju pārnesumkārba ar dubultā sajūga transmisiju. 

Pasākuma laikā mediji un klienti ne tikai iepazinās ar manevrējamo Puma modeli, bet arī varēja apskatīt Puma Hybrid ar Mild Hybrid tehnoloģiju un Puma ST Line, kā arī pilnīgi jauno Ford Kuga.

Ford līdz šim nebija sava modeļa šajā kompakto SUV segmentā, tāpēc Puma ir koncerna debija. Tas ieguvis godalgoto trīscilindru EcoBoost dzinēju, attīstot 125 vai 155 ZS. Tāpat krosovers ieguvis arī daļējia hibrīda sistēmu, kurā iekšdedzes dzinējam piepalīdz 11,5 kW jaudas starteris-ģenerators un 48 voltu akumulators. Mazliet vēlāk gammu papildinās dīzeļdzinējs un septiņu pakāpju pārnesumkārba ar dubultā sajūga transmisiju. 

Puma bagāžniekam ir dubultā grīda. Pēc grīdas pacelšanas bagāžas nodalījuma tilpums pieaug pat līdz 465 litriem. Turklāt bagāžnieka apakšējā daļā atrodas speciāls aizbāznis, pēc kura izņemšanas apakšējo daļu ir iespējams viegli izmazgāt.

Puma ir aprīkota ar 12 ultraskaņas sensoriem, trīs radariem un divām kamerām. Viss tas kopā veido tehnoloģiju Ford C-Pilot360 krājumu, kas ir domāts drošības autoceļā, vadīšanas un automašīnas parkošanās ērtuma nodrošināšanai.

Puma ir pirmā automašīna savā segmentā, kurā tiek piedāvāta brīvroku bagāžas nodalījuma  atvēršanas funkcija, kā arī sēdekļa masāžas tehnoloģija. 

Jaunā Puma ierindojas arvien pieaugošā Ford pilsētas apvidnieku un tiem tuvu modeļu rindā blakus Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga un pavisam jaunā elektriskā Mustang Mach-E. 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Ford Ecosport

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Ecosport ir mazs, simpātisks un praktisks krosovers ar vilinošu sākumcenu un plašām aprīkojuma iespējām, to skaitā ir ne tikai jaunākās tiešsaistes tehnoloģijas, bet arī pilnpiedziņa. Tā iegādi noteikti vajadzētu apsvērt tiem, kas domā par, piemēram, Kia Stonic, Nissan Juke, Renault Captur vai Peugeot 2008 iegādi.