Ziņas

Hyundai iepazīstina ar Tucson pārsteidzošo dizainu

Pārsteidzošs krosovera eksterjers
Hibrīda piedziņa
Pieejama arī pilnpiedziņa

Jaunā Tucson virsbūve ir augusi visās dimensijās. Pateicoties par 10mm palielinātai riteņu bāzei, aizmugurē sēdošajiem ir vairāk brīvas vietas kājām (+26 mm).

Tucson priekšējā dizainā lielāko iespaidu atstāj parametriskās gaismas. Kad tās nav izslēgtas, transportlīdzekļa priekšpuse šķiet pārklāta ar tumšiem, ģeometriskiem rakstiem, nenošķirot parastos LED dienas gaitas lukturus, kas vienmērīgi integrēti režģī.

Hyundai dizaineri atteikušies no fiziskām pogām un pogām, tāpēc visas AVN un siltuma, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas funkcijas tiek kontrolētas ar pieskārienu, padarot to par pirmo Hyundai modeli, kurā ir pilna skārienekrāna konsole.

Tucson tiks piedāvātas trīs elektrificētas spēka piedziņas iespējas un divus iekšdedzes dzinējus ar četrām pārnesumkārbas iespējām. Hibrīda versija apvienos 1,6 litru T-GDI ar 44,2 kW elektromotoru, attīstot 230 ZS un 350 Nm. 

1,6 litru T-GDI benzīna dzinējs ir pieejams ar 150 ZS jaudu. 1,6 litru CRDi Smartstream dīzeļdzinējs būs pieejams ar 115 ZS un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu ar divu riteņu piedziņu.  

Atkarībā no motora klienti var izvēlēties no sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas, sešpakāpju inteliģentās manuālās pārnesumkārbas (6iMT) un septiņpakāpju divsajūgu pārnesumkārbas (7DCT) un četru vai divu riteņu piedziņas.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Honda CR-V

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Honda CR-V piemīt labas braukšanas īpašības un modelim ir bagātīgs standarta aprīkojums, taču CR-V izredzes ieņemt pirmo vietu ģimenes SUV klasē paklupina paskaļais salons un ierobežotā vieta otrās rindas braucēju galvām. Mūsuprāt, pirmā izvēle ir hibrīds e:HEV, taču valsts atbalsts mudina apsvērt arī uzlādējamo hibrīdu e:PHEV.