Ziņas
Toyota ievieš jauno zīmola dizainu
Jauns zīmola dizains
Emblēmu veido 2D dizains
Vairs nebūs Toyota uzraksta
Toyota no automobiļu ražošanas uzņēmuma pakāpeniski kļūs par mobilitātes uzņēmumu. .
Jauno vizuālo identitāti veido četri pamatprincipi:
- tālredzīga domāšana;
- spēja viegli iekļauties mobilajā vidē
- augstas kvalitātes sajūta;
- konsekvence visās biznesa vienībās un apakšzīmolos.
“Mēs radījām jauno zīmola vizuālo dizainu, domājot par “rītdienu”. Mēs koncentrējāmies uz vēl ciešāku kontaktu ar klientu, lai viņš spētu iet kopsolī ar Toyota straujo izaugsmi elektrificēto automobiļu, mobilitātes pakalpojumu un tiešsaistes pārdošanas jomā,” sacīja Didjē Gambārs (Didier Gambart), Toyota Motor Europe Pārdošanas, mārketinga un klientu pieredzes viceprezidents.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...