Ziņas

Toyota ievieš jauno zīmola dizainu

Jauns zīmola dizains
Emblēmu veido 2D dizains
Vairs nebūs Toyota uzraksta

Toyota no automobiļu ražošanas uzņēmuma pakāpeniski kļūs par mobilitātes uzņēmumu. .

Jauno vizuālo identitāti veido četri pamatprincipi: 
  • tālredzīga domāšana;
  • spēja viegli iekļauties mobilajā vidē
  • augstas kvalitātes sajūta;
  • konsekvence visās biznesa vienībās un apakšzīmolos. 
Toyota jaunajā zīmola logotipā emblēma ir “attīrīta” līdz vienkāršam 2D dizainam, un to vairs nepapildina Toyota nosaukums rakstītā formā, jo emblēma pati par sevi ir ļoti labi pazīstama visā Eiropā. 

“Mēs radījām jauno zīmola vizuālo dizainu, domājot par “rītdienu”. Mēs koncentrējāmies uz vēl ciešāku kontaktu ar klientu, lai viņš spētu iet kopsolī ar Toyota straujo izaugsmi elektrificēto automobiļu, mobilitātes pakalpojumu un tiešsaistes pārdošanas jomā,” sacīja Didjē Gambārs (Didier Gambart), Toyota Motor Europe Pārdošanas, mārketinga un klientu pieredzes viceprezidents.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz GLE

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daži konkurenti būs praktiskāki un veiklāki, taču smalkais interjers un pneimatiskā piekare ir elementi, kas padara GLE par komfortablu sabiedroto gan ikdienā, gan tālos ceļojumos.