Autobrava atklāj automašīnu tirdzniecības tiešsaistes salonu
Viens no lielākajiem auto dīleriem Baltijā
Autosalons pieejams attālinātā veidā
Pieejami arī klātienes testa braucieni

Uzņēmuma valdes loceklis Ruslans Vlasjuks ir pārliecināts, ka jaunie apstākļi mainīs autosalonu nākotni, arī pēc krīzes arvien vairāk pārceļot pakalpojumus uz online vidi.
“Lai nodrošinātu klientus ar nepieciešamo pakalpojumu klāstu, spējām ātri pielāgoties ārkārtas situācijai un operatīvi nomainījām klātienes salonu ar tikko izveidotu online salonu, kurā ikviens tiešsaistē var apskatīt automašīnas un uzdot mūsu ekspertiem jautājumus. Savukārt, ja ir interese par izmēģinājuma izbraucieniem, tad mēs, ievērojot visus nepieciešamos piesardzības pasākumus, vienojamies par individuālu laiku un vietu,” atzīst Ruslans Vlasjuks.
Pēc “Autobrava” novērojumiem šādai pašai tendencei seko arī citi transportlīdzekļu tirdzniecības uzņēmumi pasaulē, kas ierobežotas distancēšanās apstākļos pārceļ tirdzniecību uz online vidi. Iespējams, tas varētu būt jauns attīstības virziens nozarei, nomainot plašus automašīnu tirdzniecības salonus uz kompaktiem un liekot galveno fokusu uz tiešsaistes instrumentiem.
Uzņēmums desmit gadu laikā ir kļuvis par vienu no lielākajiem auto dīleriem Baltijā, pārstāvot tādus zīmolus kā Hyundai, SEAT, JEEP, FIAT, FIAT Professional, Alfa Romeo, Suzuki, Isuzu un SsangYong.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...