Ford laiž klajā atjaunināto Ranger
Ford Ranger 2019. gada modelis
Plašāks aprīkojums, vairs nebūs pieejams 3,2 litru motors
Viens no pašiem funkcionālākajiem modeļiem šajā segmentā

Ford laiduši klajā atjauninātā Ford Ranger Eiropas tirgus
versiju, uzsverot, ka 2019. gada modelis ir kļuvis ekonomiskāks, turklāt
aprīkojumā ietverts vēl plašāks vadītāja palīgsistēmu klāsts.
Tas ieguvis jaunu
2,0 litru EcoBlue dīzeļdzinēju, kas esot līdz 9% ekonomiskāks apvienojumā ar
jauno 10-pakāpju automātisko transmisiju. Tas pieejams vairākās variācijās - ar
130 ZS un 340 Nm (tikai ar manuālo pārnesumkārbu), nākamā opcija ir 170 ZS un
420 Nm.
Turpmāk Ranger modifikāciju sarakstā vairs nebūs pieejams 3,2 litru
TDCi motors, to aizstās jau minētais 2,0 motors ar 213 ZS un 500 Nm. Ford
uzsver, ka Ranger joprojām ir viens no pašiem funkcionālākajiem modeļiem šajā
segmentā – tas spēj izbraukt līdz 800 mm dziļas ūdenstilpnes, klīrenss ir 230
mm, turklāt bezceļa apstākļiem noderēs arī 29 grādu priekšējās pārkares leņķis
un 21 grādu pakaļējās pārkares leņķis. Ford Ranger var vilkt līdz 3,5 tonnas
smagas piekabes, bet kravas kastē vest līdz 1252 kg.
Vienlaikus atjauninātajā
modelī paplašināts komforta un drošības aprīkojuma saraksts - kā norāda
ražotājs, Ranger ir pirmais automobilis savā klasē, kuram standartaprīkojumā ir
iekļauta pirmssadursmes drošības palīgsistēma ar gājēju noteikšanas sistēmu un
inteliģentais ātruma ierobežotājs. Ranger Double Cab jaudīgākajās versijās
tagad ir uzstādīta aktīvā trokšņa kontroles tehnoloģija, kas jau sevi
pierādījusi, piemēram, Ford Focus.
Arī plašāk aprīkotās Ranger Wildtrak un Limited versijas piedāvā jaunas premium līmeņa funkcijas.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...