Vērtē lasītāji

Jaunais Audi A4: vērtē potenciālie pircēji

Jaunā Audi A4 testu diena
Ielūdz Audi dīleris Moller Auto Lidosta
Testa braucieni trasē un pilsētā

Pārdošanā Latvijā nonācis jaunākās paaudzes Audi A4. Lai arī Audi izvēlējušies tā ārieni nepadarīt pārāk atšķirīgu no līdzšinējās paaudzes modeļa, jaunā A4 interjers gan ir piedzīvojis diezgan nopietnas pārmaiņas, lai neatpaliktu no nopietnākajiem konkurentiem – BMW 3.sērijas un Mercedes-Benz C-Klases.

Aprīkojuma saraksts tagad ir vēl plašāks un, protams, veikti arī citi uzlabojumi, lai braukšana ar jauno A4 būtu vēl patīkamāka, nekā līdz šim.

Ko par jauno Audi A4 domā tā potenciālie pircēji? Mēs devāmies uz Audi dīlera Moller Auto Lidosta rīkoto testa braucienu 333 trasē, lai to noskaidrotu.



Egīls Čēms

Brauc ar : Volkswagen Sportsvan

Iespaidi par jauno Audi A4 ir visnotaļ pozitīvi. Salīdzinot ar vecākas paaudzes modeli, auto savā attīstībā ir spēris krietnu soli uz priekšu. It īpaši to var attiecināt uz elektroniskajām sistēmām, piemēram, līniju asistentu, kas mūsdienās ir praktisks palīgs, ņemot vērā telefonu biežo izmantošanu pie stūres. No attāluma šķiet, ka vizuāli auto nav mainījies, taču tuvāk papētot uzreiz atklājas uzlabojumi. Man patīk elegantā sānu līnija un matricas lukturi, kuru patieso izskatu gan varētu novērtēt vien tumsā.

Auto vadāmība ir ļoti laba un, pat izprovocējot to uz sānslīdi, nav problēmas atgūt kontroli pār to. Vērtējot no ergonomikas viedokļa, par visu šeit ir padomāts. Nozīmīgākie slēdži ir viegli atrodami un aizsniedzami, un ļoti viegli iegūt arī komfortablu sēdpozīciju. Tiesa, jaunajiem auto tas lielākoties visiem ir raksturīgi. Salīdzinot ar manu ikdienas auto, Volkswagen Sportsvan, jaunā Audi bagāžnieks ir krietni lielāks, taču aizmugurē sēdošajiem vieta ir mazāk. Šaurības sajūta nepameta arī sēžot priekšā, un vēlētos lielāku plašumu virs galvas.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Agris Stukāns

Brauc ar: Ford Galaxy

Iepriekšēja pieredze ar Audi A4 nav bijusi, bet šīs paaudzes modelis patīkami iepriecināja. Auto aprīkots ar dažādām tehnoloģijām, no kurām gribētu izcelt kruīza kontroli, aktīvo līniju asistentu, kā arī iespēju patstāvīgi pārvietoties sastrēgumos.

Pats personiski esmu dīzeļdzinēju piekritējs un šajā gadījumā dīzelis ir ļoti kluss un strādā tikpat vienmērīgi kā benzīna versija. Arī dinamikas ziņā lielu atšķirību nebija. Salons ir ērts un komfortabls, taču lielākai ģimenei tas būs par mazu un tas drīzāk ir paredzēts vienam līdz diviem cilvēkiem. Ja izvēlas labi aprīkotu versiju, tad kā ikdienas auto Audi A4 ir ļoti adekvāts auto.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Ilo Geils

Brauc ar : Volkswagen Touareg

Izmēģināju gan benzīna, gan dīzeļa versijas un ikdienā ar to sniegto jaudu pilnībā pietiek.

Trases apstākļos automašīna labi turas uz ceļa, sagādājot patīkamu braukšanas prieku kā priekšpiedziņas, tā pilnpiedziņas versijā.

Jaunais modelis ir ieguvis būtiskas vizuālās izmaiņas gan ārienē, gan salonā, sekojot līdzi mūsdienu tendencēm. Audi saglabājis savas tradicionālās vērtības, papildinot tos ar jauniem lukturiem un iegūstot robustāku tēlu. Salons ir kardināli mainījies un tikai uz to labāko pusi.

Salīdzinot ar iepriekšējo A4 paaudzi un citiem Audi modeļiem, priecē, ka navigācijas ekrāns ir novietots uz paneļa, kas ir praktiskāks risinājums, ļaujot vieglāk un ērtāk pārskatīt navigāciju. Piemēram, Audi Q7 ekrāns ir izbīdāms no paneļa, kas nav visai parocīgi. Salonā vieta ir kļuvusi vairāk, jo mainījusies durvju apšuvumu forma, atbrīvojot sānu vietu. Uzskatu, ka šis auto piemērots diviem līdz trim cilvēkiem.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Agris Feldbergs

Brauc ar:

Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, jaunā A4 balstiekārta kļuvusi mīkstāka un komfortablāka, atstājot cieto un statisko gaitu pagātnē.

Vizuāli auto ir skaists un arī salona noformējums ir izdevies lielisks, kļūstot askētiskāks un modernāks vienlaikus. Protams, kvalitatīvā un elegantā apdare sadārdzina auto iegādi, taču rezultāts ir patīkams. Šādas pārmaiņas A4 modeli vēl vairāk nostiprina premium auto segmentā.

Izbraucot ar abām dzinēja versijām, var sajust benzīna jaudas pārākumu, taču ikdienai tas nav tik nozīmīgi. Uzskatu, ka mūsu ceļos lielo zirgspēku skaita potenciālu nav iespējams izmantot pilnvērtīgi.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Viesturs Ozoliņš

Brauc ar: BMW X5

Benzīna un dīzeļa dzinēji demonstrēja vienlīdzīgu sniegumu un būtiskas atšķirības dinamikā un gaitā nenovēroju. Priecēja jauno tehnoloģiju kopums. Distances kruīza kontrole darbojas lieliski, automātiski veicot bremzēšanu un ātruma uzņemšanu. Šādas ekstras lieliski noder, atvieglojot mūsu ikdienu. Testu poligonā pārliecinājos, ka pretizslīdes kontroli, atšķirībā no lielākās daļas citu auto, ir iespējams izslēgt pavisam, visu atbildību pār auto kontroli pārņemot savās rokās, kas ir pozitīvi.

Interesanti, ka automašīnai iespējams izvēlēties arī sporta iestatījumus, taču, atskaitot paaugstinātos dzinēja apgriezienus, nozīmīgas atšķirības starp standarta versiju nemanīju un par šādu funkciju atsevišķi nav nozīmes piemaksāt. Salīdzinot ar tuvākajiem konkurentiem, BMW 3. sērija ir sportiskākai un dinamiskākai braukšanai piemērota, taču Audi vairāk līdzinās Volkswagen. Tas ir augstāks un mūsu ceļiem labāk piemērots, apvienojot labākās vidusmēra auto īpašības. 

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Audi Q7

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Izcilais Q7 piedāvā relaksējošu komforta un mierīgas kreisēšanas manieru apvienojumu, vienlaikus demonstrējot pārsteidzošu veiklumu šāda izmēra SUV veidolā. Izvēlieties 55 TFSI S line komplektācijā vai 55 TDI, ja vēlaties dīzeļdzinēju.