Ziņas

Kāpēc Volkswagen blēdījās ar emisiju datiem?

Avots autoindustrijā skaidro Volkswagen skandālu
Bez papildu programatūras auto skartu nopietnas problēmas
Citi Vācijas autoražotāji šobrīd šādu tehnoloģiju neizmanto

Avoti vācu auto industrijā ir devuši atbildi uz pašu galveno jautājumu, kas ir Volkswagen emisiju skandāla pamatā – kāpēc autoražotājam tas bija vajadzīgs? Ja reiz skandālā iesaistītajiem auto bija uzstādīta emisiju tehnoloģija, kas padarīja to atbilstošu pieprasītajiem standartiem, kāpēc uzņemties risku, uzstādot papildu ierīci, kas ļauj to apiet?

Mūsu avots, kas vēlējās palikt anonīms, atbild, ka “visticamāk, tika izdarīts spiediens uz inženieriem, liekot nākt klajā ar risinājumu. Šī sistēma tika izstrādāta pirms vairākiem gadiem, kad emisiju kontroles standarti nebija tik izsmalcināti, kā tagad, taču tik un tā bija prasība tos iziet par katru cenu. Ja nebūtu šīs papildu tehnoloģijas, tad, visticamāk būtu nopietnas problēmas ar pašiem auto uz ceļa, kas saistītas ar to dinamiku, degvielas patēriņu vai šo faktoru kombināciju”

Tas pats avots apstiprina, ka mūsdienās gan emisiju kontrole, gan auto industrija ir sasniegusi tādu līmeni, ka šādām “papildu tehnoloģijām” vairs nav nozīmes. Tad kāpēc Volkswagen vienkārši nepārstāja to izmantot?

Atbilde: “Ir divi iespējamie iemesli. Vispirms – šī sistēma ir tik dziļi integrēta auto elektronikā, ka to nav viegli izņemt. Otrkārt, lai to izņemtu, vispirms būtu jāatzīst, ka tā tur ir ielikta, ko Volkswagen diez vai būtu gribējuši darīt”.

Šobrīd valda pārliecība, ka tikai Volkswagen grupā ir izmantota šāda sistēmu un citi vācu autoražotāji netiek turēti aizdomās.

Pagaidām atklāts paliek jautājums – kurš apstiprināja šādas papildu tehnoloģijas izmantošanu? Bijušais VW boss Martins Vinterkorns ir paziņojis, ka viņš par to neko nav zinājis, taču viņa atkāpšanās bija sava veida vainas uzņemšanās.

Lai vai kurš ir īstais vainīgais, šķiet, ka pirms visu apstākļu noskaidrošanas amatu nāksies pamest vēl dažiem koncerna darbiniekiem.

Vai tavs Volkswagen ir iesaistīts emisiju skandālā? PĀRBAUDI TO ŠEIT...


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

MAN TGE

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

TGE klāsts ir tikpat daudzveidīgs kā Crafter sortiments, piedāvājot dažāda garuma un augstuma virsbūves tipus, kā arī vienkāršo un dubultkabīnes šasiju. Ir pat kempera versija, kas bāzēta uz tradicionālās rāmja versijas, atšķirībā no Volkswagen Grand California. Atšķirībā no citiem furgoniem, kuriem ir noteikti aprīkojuma līmeņi, TGE ir pieejams bāzes versijā ar plašu papildus opciju sarakstu, kas nodrošina lielu elastīgumu un nozīmē to, ka jūs patiešām saņemat to, par ko maksājat.