Ziņas

Ekstrēmais Volkswagen T1 ar 530 ZS

Volkswagen Race Taxi ar Porsche motoru
530 ZS un 757 Nm griezes moments
Veidots uz 1962.gada VW T1 bāzes

Kāds Šveices auto pārbūves ateljē radījis vienu no pašiem iespaidīgākajiem Volkswagen T1 busiņiem pasaulē.

Par pamatu šim projektam ņemts sarūsējis 1962. gada izlaiduma T1 eksemplārs, kas sešu gadu laikā pārvērsts līdz nepazīšanai. Ar 530 ZS un 757 Nm griezes momentu tas kļuvis par auto, ar kuru labāk nejokot.

Zem motora pārsega tam ir sešcilindru Porsche 993 motors ar divām turbīnām. No Porsche 996 GT3 paņemta sešpakāpju manuālā transmisija. Stūres sistēma un bremzes arī ir no Porsche 993. Pārveidotajam T1 ir BBS riteņu diski ar 285/30/18 izmēra riepām.

Pateicoties plašam oglekļa šķiedras pielietojumam, VW Race Taxi sver pusotru tonnu. Tas nozīmē, ka jaudas un svara attiecība ir 3,8kg/kW, līdzīgi kā tīrasiņu sporta auto.

Tas izklausās labi, taču – kāpēc bija nepieciešami seši gadi, lai to paveiktu? Ateljē saimnieks, projekta autors Freds Bernards atzīst, ka viņš ir perfekcionists: “Man tas bija profesionāls izaicinājums. Es gribēju saprast, kur ir robeža tam, kas ir iespējams”.

Auto klātienē būs apskatāms ikgadējā Volkswagen grupas zīmolu fanu saietā, kas šonedēļ norisinās pie Vertera ezera Austrijā.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Volkswagen ID.4

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Volkswagen ID.4 ir pieklājīgs elektromobilis ar praktisku salonu, lielisku drošības novērtējumu un labu sniedzamību (īpaši ar 77 kWh akumulatoru). Tomēr labākie konkurenti ir ātrāki, vēl modernāki interjerā, ar daudz labākām informācijas un izklaides sistēmām un īsāku uzlādes laiku. Mēs dotu priekšroku Pro versijai.