Vērtē lasītāji
Audi Q7: vērtē What Car? lasītāji
Audi Q7 testu diena
Ielūdz Audi dīleris Moller Auto Lidosta
Vērtē What Car? lasītāji

Jaunā Q7 cena Latvija ir, sākot no 62 500 eiro, un tas pieejams ar 3,0 litru TDI dīzeļa un tāda paša tilpuma TFSI benzīna dzinēju.
Sadarbībā ar Audi dīleri Moller Auto Lidosta, mēs devām iespēju What Car? lasītājiem to izmēģināt, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto.
Lūk, potenciālo pircēju viedokļi par jauno Audi Q7!

Brauc ar : Mercedes Benz E320 CDI

Es neesmu liels apvidus auto piekritējs, taču šis auto man patika. Audi Q7 ir ļoti labas gaitas īpašības. Gaita ir mīksta, ļaujot izjust amerikāņu auto cienīgu komfortu, vienlaikus līkumos pārlieku nešūpojot virsbūvi. Salonā ir daudz brīvas vietas un jebkurš vadītājs varēs atrast sev piemērotu sēdekļa un stūres pozīciju. Tas ir ļoti svarīgi, it īpaši, braucot garāku distanci. Visi vācu premium auto zīmoli šobrīd demonstrē augstvērtīgu sniegumu interjera kvalitātes ziņā un Audi Q7 ir izcils piemērs.

Vērtējums:

Brauc ar : Volvo XC60

stāvvietā.

Ikdienā braucu ar Volvo XC60, tāpēc esmu pieradis pie paaugstināta klīrensa un novērtēju apvidus auto nepieciešamību pat pilsētas apstākļos. Tas sniedz drošību, braukšanas prieku un pārliecību, jo nav nepieciešams satraukties par bedrēm, apmalēm vai citiem šķēršļiem, kuru uz mūsu ceļiem ir daudz. Kas attiecas uz cenu, tad jaunā Audi Q7 cena ir adekvāta, ņemot vērā Range Rover un Porsche cenas.
Vērtējums:

Brauc ar : Nissan Patrol

Esmu braucis ar vairākiem apvidus auto un varu teikt, ka Audi Q7 ir izstrādāts perfekti. Auto gaitai un dinamikai nav trūkumu un arī automātiskā transmisija veic pārnesumu maiņu nemanāmi. Jāatzīst vien tas, ka, atrodoties pie stūres, ir grūti just braukšanas ātrumu. Man patīk, ka salons nav pārblīvēts ar dažādiem slēdžiem un, pirmo reizi atverot auto durvis, uzreiz viss ir saprotams.
Vadītāja sēdpozīcija ir ļoti augsta, ļaujot ērti pārskatīt ceļu, bet
papildus uzslavas

Vērtējums:

Brauc ar : Chrysler PT Cruiser

Ļoti labs auto! Bija iespēja izmēģināt arī Audi Q3, taču Q7 noteikti ir pārāks. Šis ir liels auto, kurā var justies ērti. Šobrīd pārvietojos ar Chrysler PT Cruiser, bet ir bijusi saskarsme ar Subaru Tribeca B9, tāpēc varu veltīt tikai tos labākos vārdus par Audi Q7. Salons ir plašs un apdare ir kvalitatīva, bet mani nedaudz izbrīna tas, ka centrālais displejs nav skārienjūtīgs, kas mūsdienu automašīnām ir ierasta ekstra.

Vērtējums:

Brauc ar : Mitsubishi Pajero

Vērtējot automašīnas komforta un gaitas īpašības, auto ir izstrādāts perfekti un es nevaru iedomāties nevienu šī Q7 trūkumu. Auto ir radīts drošai un pārliecinošai braukšanai kā uz asfalta, tā arī citiem ceļa segumiem. Man svarīgākie aspekti šāda tipa automašīnā ir tā dinamika un braukšanas komforts. Salīdzinot ar manu Mitsubishi Pajero, šis auto, protams, ir kvalitatīvāks un pārāks teju visos atskaites punktos. Vienīgais, kur Q7 piekāptos, ir bezceļu braukšana, taču neuzskatu, ka braukšana dziļos dubļos būtu šī auto pamatfunkcija.

Pārsteidza plašais iespēju klāsts, ko sniedz braukšanas asistenti, piemēram, distances ievērošanas sistēma un funkcija, kas ievēro ceļmalā esošos ātruma ierobežojumus. Ja man būtu iespēja izvēlēties jaunu Audi Q7 vai Pajero, tad aktīvā dzīvesveida un slikto ceļa apstākļu dēļ, dotu priekšroku Pajero. Tiesa, ja ikdienu pavadītu pilsētā, tad Q7 būtu ļoti laba izvēle.
Vērtējums:

Brauc ar: Hyundai ix55

Salīdzinot ar manu ikdienas auto, Audi Q7 ir stipri atšķirīgs. Lai arī dažviet salonā Hyundai ir plašāks, Q7 ir ļoti daudz trumpju. Pneimatiskās balstiekārtas vieglā darbība ir pārsteidzoša, sniedzot pavisam citas sajūtas. Auto piedāvā braukt vairākos režīmos un nav liegta iespēja pārvietoties arī sportiskākā manierē un dinamika ir liels šī auto pluss. Pateicoties gan patstāvīgajai pilnpiedziņai, gan lielākam zirgspēku skaitam, Audi Q7 ir straujāks, salīdzinot ar manu auto. Lielākā slodzē Hyundai priekšējā piedziņa nodrošina pārāk mazu saķeri, bet Q7 šādu problēmu
nav.

Kas attiecas uz auto dizainu, jaunais modelis ir kļuvis robustāks gan eksterjerā, gan interjerā. Kā jau bija gaidāms, salons ir izstrādāts kvalitatīvi un iekšpusē nav dzirdami lieki trokšņi no ceļa vai vēja. Tik ļoti labi aprīkotā auto nekad vēl nebiju braucis. No iespaidīgā ekstru klāsta visinteresantākais man šķita līniju asistents, kā arī iespēja automātiski novietot auto stāvvietā ar piekabi. Protams, tas atspoguļojas arī automašīnas cenā, bet var redzēt, ka Audi ir rūpīgi padomājis par šī auto lietotāju, lai tas justos droši un patīkami.
Vērtējums:

Brauc ar: Nissan Qashqai

Šobrīd pārvietojos ar jauno Nissan Qashqai un atšķirība starp premium klases apvidus auto ir acīmredzama. Viss ir nostrādāts klasiskā vācu kvalitātē un precizitātē. Auto ir bagātīgi aprīkots un pie daļas no ekstru pielietojuma būtu jāpierod. Vienīgais, no kā es varētu atteikties, ir sakabes āķis, taču pārējo aprīkojumu gan laikam atstātu.
Dzīve paliek ātrāka un straujāka, tāpēc, piemēram,
distances ievērošanas sensors un

Vērtējums:

Brauc ar : BMW 745

Plānoju savu 7. sērijas BMW mainīt pret apvidus klases auto, jo ir nepieciešams lielāks salona plašums. Šobrīd nevaru pārvadāt ērti riteņus un snovborda dēļus, tāpēc Audi Q7 šķiet laba alternatīva. Iepriekš liela pieredze ar šāda veida auto nav bijusi, bet jāteic, ka Q7 vadāmība ir ļoti laba un gan uz grants, gan asfalta ceļa tas jūtas vienlīdz labi, kas noteikti ir pateicoties pneimopiekares darbībai.
Salona ergonomika ir pārdomāta un, līdzīgi kā BMW, šeit
viss ir ātri saprotams.

Vērtējums:

Brauc ar: Nissan Juke, Jeep Grand Cherokee

Lai arī ikdienā pārvietojos ar Nissan Juke, garākos ceļojumos dodos ar Jeep Grand Cherokee. Vadāmības ziņā Audi Q7 ir pārāks - ar to ir vieglāk manevrēt un veiklāk var veikt apgriešanos, pretstatā smagnējam Jeep. Lai arī lielākoties izvēlos automašīnu ar benzīna motoru, jāatzīst, ka dīzeļdzinējs demonstrēja labu sniegumu un pietiekami veikli uzņēma ātrumu.

Neraugoties uz to, ka Q7 ir lielākais no apvidus auto modeļiem Audi saimē, tas šķiet visai zems. Es dodu priekšroku augstākam klīrensam, kas sniedz arī labāku apkārtējo pārskatāmību. Man kā sievietei no aprīkojuma klāsta svarīgākais ir kruīza kontrole, jumta lūka, kā arī sēdekļi ar apsildes, ventilācijas un regulācijas iespējām.
Vērtējums:
Reinis Pabērzs
Brauc ar : Audi A6

Esmu braucis ar iepriekšējās paaudzes modeli un jāatzīst, ka jaunais Q7 ir nesalīdzināmi labāks. Tas attiecināms gan uz dinamiku, gan izjūtām atrodoties salonā. Lai arī stūres vadību vēlētos nedaudz sportiskāku, pneimopiekares darbība lieliski absorbē ceļa nelīdzenumus un rada labu iespaidu. Interjera apdares materiāli un plašums liek justies gluži kā mājās, taču BMW X5 manuprāt vēl joprojām ir nelielu soli priekšā.
Jāatzīmē gan, ka šis modelis ir kļuvis pilsētniecisks. Tas ir nedaudz mazāks un kompaktāks nekā agrāk, ļaujot pārvietoties gluži kā ar vieglo automašīnu.
Ekstru klāsts šim auto ir bagātīgs, un mūsdienu laikmetā
mēs ātri pierodam pie ērtībām,

Vērtējums:
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...