Pirmās sacensības atjaunotajā Biķernieku trasē notiks jau šovasar
Vērienīgākie darbi trasē 50 gadu laikā
Kvalitatīvs asfalta segums
FIA prasībām atbilstošas aizsargbarjeras un žogi

Biķernieku trasē notikuši ievērojami asfaltēšanas darbi - 750 metrus garais trases posms no starta – finiša līnijas līdz līkumam „Elkonis” pārklāts ar jaunu asfaltbetona virskārtu. Tik ievērojami darbi Biķerniekos nav notikuši gandrīz 50 gadus.
„Rekonstruētais posms ir trases ātrākā vieta, kur sporta auto traucas ar ātrumu līdz pat 200 km/h, strauji veic bremzēšanu un pēc tam - pagriezienu. Tieši tādēļ šis asfalta klājums gadu laikā ir saņēmis vislielāko slodzi. Tas savu laiku ir godam nokalpojis, bet mūsu sportisti šobrīd ir pelnījuši labāku un drošāku trasi,” skaidro Biķernieku trases vadītāja vietnieks Normunds Lagzdiņš.
Biķernieku trases asfaltēšanu apjoma, nozīmīguma un drošības ziņā var salīdzināt ar Lielvārdes militāro lidlauku, kur segums tika atjaunots 2011.gadā. Bez asfalta atjaunošanas trasē tiek veikti vēl vairāki būtiski darbi, kas nodrošinās kā sportistu, tā arī skatītāju drošību.Bīstamākajās vietās ir izbūvētas Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām atbilstošas aizsargbarjeras un aizsargžogi, trases līkumos paplašinātas drošības zonas, visā trases garumā vecās betona apmales nomainītas pret jaunām, izbūvēta lietus ūdeņu novadīšanas sistēma, kā arī tiks atjaunots gājēju tunelis. Visi darbi trasē tiek veikti ar vienu mērķi - lai tuvākajā laikā šeit varētu notikt pasaules līmeņa auto sacensības.
Trases rekonstrukcijas darbi tiks
pabeigti un tā sacensībām būs gatava jau
jūlija sākumā, taču, dēļ izmaiņām būvniecības likumdošanā, trases, tāpat kā
jebkuras citas būves, nodošana ekspluatācijā šobrīd ir laikietilpīgāka un
komplicētāka.
Prognozējams, ka pirmās sacensības trasē varētu notikt vasaras beigās.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...