Kevins Speisijs brauc ar jauno Renault Espace
Jaunais Renault zīmola vēstnieks
Kevins Speisijs brauc ar jauno Espace
Skaties video!

1984.gadā Renault radīja Espace - absolūti jaunu daudzfunkciju auto koncepciju, kas radikāli mainīja tirgu un aizsāka leģendāru reklāmas līniju ar jautājumu: „What if true luxury was space?” („Ja nu īsta greznība būtu telpa?”)
Tagad, 2015.gadā, Renault ir pilnībā pārveidojis Espace,
apvienojot minivena praktiskumu ar krosovera dizainu un biznesa klases auto
aprīkojuma opcijām.
Par zīmola vēstnieku ir kļuvis aktieris Kevins Speisijs, kurš redzams arī tikko klajā nākušajā Espace reklāmas klipā.
Tajā Holivudas aktieris ved skatītāju laika ceļojumā cauri savām vissvarīgākajām lomām filmās „Amerikāņu skaistums”, „Parastie aizdomās turamie”, kā arī seriālā „Kāršu nams” un iepazīstina ar jauno Renault Espace.
Jaunais Renault Espace Latvijā tika prezentēts šomēnes notikušajā auto izstādē, jau tuvākajā laikā pie Renault dīleriem gaidāms arī demo auto.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...