Ženēvas auto izstāde 2015: Honda
Jaunais Civic Type R
Prezentē arī HR-V un Jazz modeļus
Degvielas šūnas tehnoloģija

Ar vairākiem jaunumiem Ženēvas auto izstādē ieradies Honda zīmols, demonstrējot apmeklētājiem ne vien jaunākās paaudzes sērijveida modeļus, bet arī iepazīstinot tuvāk ar mūsu iespējamo nākotni - degvielas šūnu koncepciju.
Pirmizrādi piedzīvoja viens no gaidītākajiem Honda modeļiem - Civic Type R, kas būs ekstrēmākā modifikācija, kāda līdz šim radīta, apvienojot jaudīgu dzinēju ar jaunām tehnoloģijām balstiekārtas uzbūvē. Tam būs 2,0 litru VTEC benzīna turbodzinējs, kas attīstīs aptuveni 290 ZS. Ražotājs apgalvo, ka sportiskais ielas auto varēs sasniegt maksimālo ātrumu 270 km/h. Jaunais Type R tirdzniecībā nonāks šī gada vasarā.
Apmeklētājiem tika prezentēts arī jaunais Honda HR-V krosovers. Pircējiem būs iespēja izvēlēties kādu no diviem dzinējiem - 1,5 litru benzīna agregātu ar 130 ZS vai 1,6 litru dīzeļdzinēju ar 120 ZS. Abi motori bāzes versijās tiks aprīkoti ar sešpakāpju mehānisko transmisiju, bet benzīnmotoru būs iespējams apvienot arī ar CVT automātisko pārnesumkārbu. Nonākot pārdošanā vasarā, HR-V nāksies konkurēt ar tādiem modeļiem kā Nissan Juke un Opel Mokka.
Nelielām ģimenēm interesants varētu šķist trešās paaudzes Honda Jazz modelis. Salīdzinot ar citiem segmenta pārstāvjiem, tas būs ietilpīgāks, sasniedzot 354 litru brīvo bagāžas telpu, tādejādi pārspējot Škoda Fabia 330 litru sniegumu. Jazz būs pieejams ar jauno 1,3 litru i-VTEC benzīna dzinēju ar sešpakāpju mehānisko vai CVT automātisko transmisiju, bet jau tuvākajā nākotnē tas iegūs arī 130 ZS 1,5 litru hibrīddzinēju.
Sen aizmirstā ideja par degvielas šūnu izmantošanu
automašīnu auto nozarē tagad ir atdzimusi ar jaunu spēku un to jaunais FCV
Concept. Savu debiju tas piedzīvoja jau pērnā gada novembrī Tokijā, stājoties
līdzās savam konkurentam Toyota Mirai. Ar šī modeļa palīdzību japāņu
autoražotājs centīsies sabiedrību vairāk iepazīstināt ar ūdeņraža enerģijas
attīstību, sniedzot ieskatu, iespējams, jau pavisam netālā nākotnē.
Tā darbības pamatā ir augstspiediena ūdeņraža baloni, kuros uzkrātais ūdeņradis tiek virzīts cauri degvielas šūnai, tādejādi veidojot elektrību. Pēc Honda pārstāvju sniegtās informācijas, šāda kombinācija ļaus veikt 483 kilometru distanci. Jaunais modelis tirdzniecībā Japānā nonāks 2016. gadā, pēc tam sasniedzot arī Eiropas tirgu.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...