Ziņas

Ženēvas auto izstāde 2015: Audi Q7 e-tron

Audi Q7 e-tron tērē 1,7 litru uz 100 km
Dīzeļdzinēja un elektromotora hibrīdsistēma
6 sekundes līdz 100 km/h

Ja nevari izšķirties starp plug-in hibrīdmotoru vai dīzeļdzinēju, iespējams Audi var tev palīdzēt ar savu jauno Audi Q7 e-tron.

Tas ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja pirmais plug-in hibrīddīzelis, kas apvieno 3 litru tilpuma V6 258 ZS dīzeļmotoru un 126 ZS elektromotoru. Kopējā hibrīdsistēmas jauda ir 373 ZS, bet griezes moments – 700 Nm, kas ļauj masīvajam apvidniekam no 0-100 km/h paātrināties 6 sekundēs.

Maksimālais ātrums gan ir vien 225 km/h, taču daudz iespaidīgāks rādītājs ir vidējais degvielas patēriņš – Audi apgalvo, ka Q7 e-tron var iztikt vien ar 1,7 litru degvielas uz 100 km, pie nosacījuma, ka 56 km tiek veikti tikai ar elektrību vien.

Jebkurā gadījumā, izklausās neticami.  Baterijas uzlādi iespējams veikt divarpus stundu laikā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

BMW 5. sērija

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

BMW 5. sērija saglabā savu statusu kā viens no vislīdzsvarotākajiem biznesa klases automobiļiem tirgū. Tas piedāvā izsmalcinātu salonu, teicamu vadāmību un augstas klases multimediju sistēmu, kas pārspēj lielāko daļu konkurentu. Pat ja dažas aprīkojuma vienības ir par papildu maksu, šis ir automobilis, kur kvalitāte, tehnoloģijas un prestižs ir nevainojamā līdzsvarā. Ja meklējat modeli, kas apvieno komfortu ar dinamiku, BMW 5. sērija joprojām ir “zelta standarts”.