Ziņas

Ženēvas auto izstāde 2015: Audi Q7 e-tron

Audi Q7 e-tron tērē 1,7 litru uz 100 km
Dīzeļdzinēja un elektromotora hibrīdsistēma
6 sekundes līdz 100 km/h

Ja nevari izšķirties starp plug-in hibrīdmotoru vai dīzeļdzinēju, iespējams Audi var tev palīdzēt ar savu jauno Audi Q7 e-tron.

Tas ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja pirmais plug-in hibrīddīzelis, kas apvieno 3 litru tilpuma V6 258 ZS dīzeļmotoru un 126 ZS elektromotoru. Kopējā hibrīdsistēmas jauda ir 373 ZS, bet griezes moments – 700 Nm, kas ļauj masīvajam apvidniekam no 0-100 km/h paātrināties 6 sekundēs.

Maksimālais ātrums gan ir vien 225 km/h, taču daudz iespaidīgāks rādītājs ir vidējais degvielas patēriņš – Audi apgalvo, ka Q7 e-tron var iztikt vien ar 1,7 litru degvielas uz 100 km, pie nosacījuma, ka 56 km tiek veikti tikai ar elektrību vien.

Jebkurā gadījumā, izklausās neticami.  Baterijas uzlādi iespējams veikt divarpus stundu laikā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Bentley Continental GT Speed

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ja jānosauc auto, kas vislabāk parāda, ko nozīmē modernā elektrifikācija luksusa klasē, Bentley Continental GT Speed PHEV noteikti būtu viens no tiem. Hibrīda sistēma nevis samazina, bet pastiprina Continental GT divējado raksturu - tā divējādo raksturu. Elektriskā piedziņa piešķir papildu mieru un uzlabo daudzpusību, bet kopā ar V8 nodrošina arī superauto cienīgu veiktspēju.