CSDD modinās autovadītājos saprāta dzirksti
Jauna kampaņa satiksmes drošībai
Plakāti un video
Policijas pastiprināta uzmanība

Šā gada novembris Latvijā ir bijis viens no asiņainākiem mēnešiem pēdējo trīs gadu laikā – uz ceļiem bojā gājuši 24 cilvēki.
Daudzu traģēdiju iemesls tumšajā laikā ar sliktu redzamību, kad uz ceļiem parādās pirmais apledojums, ir ne tikai nepareizi izvēlēts ātrums vai straujš apdzīšanas manevrs, bet arī ātruma pārsniegšana.
Ar šādu ievadu mēs esam nonākuši pie Ceļu satiksmes drošības direkcijas jaunākās kampaņas „Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!”, kas vēršas pret ātru un agresīvu braukšanas stilu. Kampaņas nolūks ir atgādināt, ka tas ir īpaši riskants laikā, kad parādās pirmais sniegs un apledojums.
„Šobrīd uz Latvijas ceļiem valda visatļautība un nesodāmības sajūta. Vidējā braukšanas ātruma pieaugums, ātruma „rekordi” un traģiskās avārijas ir sekas sabiedrības nihilismam un likuma normu ignorēšanai,” uzsākot par OCTA līdzekļiem finansēto, reklāmas aģentūrā „Adell Saatchi & Saatchi” izstrādāto kampaņu, uzsver CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš.
Kampaņas laikā Valsts policijas darbinieki veiks regulārus reidus, kuros īpaša uzmanība tiks pievērsta atļautā braukšanas ātruma ievērošanai un agresīvas braukšanas novēršanai. Citiem vārdiem sakot, Valsts policijas darbinieki darīs to, kas viņiem būtu jādara visu cauru gadu.
Jāatgādina, ka iepriekšējā CSDD pārmērīgajam ātrumam veltītā kampaņa „Ātrums.
Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” tika rīkota 2009.gada aprīlī. Pēdējā kampaņa par atstarotāju lietošanas
nozīmi tika rīkota 2011.gadā.
Jaunāko kampaņu pavada arī trāpīgs video:
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...