Nissan paspārnē atdzimst Datsun zīmols
Nissan atdzīvinās Datsun
Jauns budžeta auto zīmols
Domāts Āzijas valstīm un Krievijai

Renault-Nissan atdzīvinās Datsun zīmolu – to apstiprinājis alianses šefs Karloss
Gons.
Pēc viņa teiktā, Datsun būs budžeta auto zīmols, un produkcija ar Datsun logo jau 2014.gadā nonāks Indonēzijā, Indijā un Krievijā.
Datsun bija aktīvi no 1932.līdz 1981.gadam, bet vēlāk kompānijas modeļi tika absorbēti zem Nissan zīmola. Laiku pa laikam tika baumots par Datsun atgriešanos, taču tikai tagad Nissan ir izšķīrušies par šādu soli, lai nostiprinātu savu klātbūtni jaunajās, strauji augošajās tirgus teritorijās.
Lai arī Datsun tiek saukts par trešo globālo Nissan zīmolu, līdzās Infiniti, maz ticams, ka tas nonāks Eiropas Savienības tirgū. Nissan pārstāvji iepriekš norādījuši, ka vēlas radīt lētu auto, ar labu vērtības un cenas proporciju, kas konkurētu, piemēram, ar Tata Nano.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...