Ziņas

Džeremija Klārksona vietā Top Gear trikus izpilda citi

Jauna informācija par Top Gear aizkulisēm
Klārksona vietā brauc profesionāļi
Šova vadītājs ir ekrāna zvaigzne, nevis sportists

Viņa ironiskie komentāri par automašīnām padarījuši viņu par vienu no britu raidsabiedrības BBC vislabāk apmaksātajām ekrāna zvaigznēm.

Tomēr tikko klajā nākusi informācija liecina, ka daudzas no populārā šova Top Gear ainām, kurās redzams Džeremijs Klārksons, patiesībā izpilda profesionāli autobraucēji.

Kā raksta Daily Mail, izrādās, ainas, kur, kā domā skatītāji, Klārksons traucas ar 300 km/h vai metas sānslīdes, tā ka riepas vien kūp, patiesībā izpilda profesionāli sacīkšu braucēji. Safilmētais materiāls pēc tam tiek samontēts tā, ka nevienam nerodas šaubas – visus trikus šķietami izpilda Klārksons pats.  

Viena no šādām epizodēm ir kādā 2008.gada Top Gear raidījumā demonstrētais „Lamborghini Mucielago tests”, kur Klārksons  ar šo sporta auto spēcīga lietus laikā pārsniedz 320 km/h slieksni. Britu tabloīds Daily Mail apgalvo, ka toreiz pie stūres sēdējis Formula-3 braucējs Ārons Skots.

To laikrakstam apstiprinājis arī kāds no raidījuma veidotājiem, norādot, ka lielāko daļu (līdz pat 80%) braucienu pie stūres sēž profesionāli autosportisti, jo „tas izskatās dramatiskāk”, kamēr skatītāji domā, ka „tas ir Klārksons”.

Oficiālā paziņojumā BBC gan atzīst, ka „Klārksons pats varētu braukt ar 320 km/h. Taču, ja būtu nepieciešams iefilmēt, kā spidometra šautra aiziet līdz 320 km/h, to varētu izdarīt arī cits autovadītājs”.

Top Gear ir viens no veiksmīgākajiem BBC raidījumiem, ko demonstrē visā pasaulē. Klārksona alga ir apmēram 1 miljons mārciņu gadā, ko pērn papildināja arī 380 tūkstoši mārciņu ieņēmumi no Top Gear zīmola, kas pieder Klārksonam un šova producentam Endijam Vilmanam.  

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.