Ziņas

Pirmie iespaidi: Mercedes-Benz CLC

Tas pats Sports Coupe
Mainīts priekšpuses dizains un lukturi
Salona iekārtojums varēja būt labāks

Neiekrītiet mārketinga lamatās - Mercedes-Benz CLC nav jauns auto. Tas ir tas pats vecais Sports Coupé ar jaunu priekšpuses dizainu, svaiga izskata lukturiem priekšā un aizmugurē, kā arī jaunu aprīkojumu un jaudīgākiem, bet tīrākiem dzinējiem.

Būt tādam pašam kā vecais auto nebūt nav slikti - ja vien iepriekšējās paaudzes modelis ir bijis labs sākuma punkts.

Sports Coupé bija pieņemams, bet nekas vairāk. Tāpēc Mercedes veiktajām izmaiņām vajadzētu būt efektīvām, lai glābtu CLC no sava priekšgājēja likteņa. 

Pats iespaidīgākais ir uzlabotie dzinēji. Abi četrcilindru benzīna un dīzeļa dzinēji ir ekonomiskāki un tīrāki. Turīgākiem ļaudīm pieejami arī divi V6 benzīna dzinēji, taču dinamika nav slikta pat vājākajam benzīna agregātam. Tas ir kluss, kamēr netiek darbināts ar lielu slodzi. Dīzeļi gan nav tik iespaidīgi. Tie ir vienmērīgi, bet skaņa ir tā pati - vecā parauga dīzeļa tarkšķēšana. Tiesa gan, klusāka.

CLC vadīšana ir koks ar diviem galiem. Kopumā tas ir komfortabls braucamais, lai gan ceļa nelīdzenumus var just pārāk bieži. Turklāt tas ir kluss. Pārāk lielu braukšanas baudu tas nesniedz - virsbūves svārstību kontrole ir laba, bet ciešāka saikne starp vadītāju un auto neveidojas.

Tomēr par ietilpību nav ko sūdzēties. Četriem pieaugušajiem vietas ir gana, arī bagāžnieks ir liels un parocīgs.

Salona apdare gan varēja būt labāka. Vadības pogas un slēdži šķiet morāli novecojuši, atsevišķi plastmasas apdares paneļi ir cieti un nepievilcīgi - īpaši mērinstrumentu paneļa lejasdaļā. Tāpēc, demonstrējot savu jauno CLC, neļaujiet savu paziņu skatienam nolaisties pārāk zemu.

Latvijā CLC ir jau pieejams. Tā cena ir sākot no 26 600 eiro.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz C klase

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā standarta pneimobalstiekārta dara brīnumus, panākot smalku līdzsvaru starp braukšanas komfortu un stabilitāti līkumos.