Ziņas

Pirmie iespaidi: Mercedes-Benz CLS

Atjaunināts modelis
Tikko jaušamas izmaiņas
Joprojām perfekts

Diez vai pasaulē ir kāds vieglāks darbs par prezidenta ēdiena testētāju, vai būt vienkārši par vīnu ekspertu Ozu Klārku.

Tagad laikam šajā kompānijā ir arī Mercedes-Benz uzlabojumu dizaineris - paskatieties uz svaigi atjaunināno Mercedes-Benz CLS.

Jāatzīst, CLS bija satriecošs auto jau tad, kad tas nāca klajā 2005.gadā, un tas joprojām nav apkaunojoši novecojis, līdz ar to, iespējams, dizaineriem nebija īpaši vērienīgu nodomu veikt milzīgas izmaiņas.

Tomēr viņu pūles ir vainagojušās ar jauniem aizmugurējiem lukturiem, lielākiem durvju spoguļiem, kuros neparasti integrētas pagrieziengaismas, jaunu priekšējo bamperi un dažām nelielām izmaiņām salonā, ieskaitot jaunu stūres ratu un izmainītu centrālo audio un satelītnavigācijas vadības sistēmu.

Arī zem dzinēja pārsega nav nekā jauna, tāpēc 3,0 litru dizeļversija joprojām ir labākā. Ātrumu 100 km/h tā sasniedz septiņās sekundēs, savukārt oglekļa dioksīda izmešu līmenis ir 200 g/km un vidējais degvielas patēriņš - 6,3 l/100 km, kas ļauj vadītājam būt gana laimīgam.

CLS jau tāpat bija pietiekami perfekts, un tas joprojām tāds ir. Gaita ir komfortabla jebkurā ātrumā, vadāmība ir pārsteidzoši izveicīga, ņemot vērā automobiļa izmērus, stūre ir viegla, varbūt nedaudz mazinformatīva.



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz C klase

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā standarta pneimobalstiekārta dara brīnumus, panākot smalku līdzsvaru starp braukšanas komfortu un stabilitāti līkumos.