Ziņas

Subaru gaida pārmaiņas

Impreza koncepts ieskicē jaunās Subaru dizaina līnijas
Gaidāms jauns 2,0 litru boksertipa dzinējs
Subaru Legacy ar hibrīddzinēju

Subaru plāno tuvāko pāris gadu laikā iemiesot dzīvē pērn demonstrētā Impreza koncepta radikālās dizaina līnijas, piešķirot jaunu veidolu visiem kompānijas modeļiem.

Vienlaikus Subaru plāno laist klajā hibrīddzinēju, kas būs pieejams modifikāciju klāstā līdzās jaunākā parauga bokserdzinējiem.

Mūsu avoti Japānā vēsta, ka Subaru jaunā dizaina valoda, ko demonstrēja Impreza koncepts, būs raksturīga vairākiem jaunajam modeļiem, tai skaitā kopā ar Toyota izstrādātās FT-86 sporta kupejas Subaru versijai un Legacy ar hibrīddzinēju.

FT-86

FT-86 arī būs pirmais Subaru, kas iegūs ražotāja jauno bokserdzinēju – pirmo reizi vairāk nekā 20 gados no jauna izveidotu motoru ar kodēto nosaukumu FB.  Tas ir 1995 kubikcentimetru agregāts, kas nodrošinās lielāku griezes momentu pie mazākiem apgriezieniem, vienlaikus demonstrējot lielāku degvielas ekonomiju.     

Tomēr maz ticams, ka šis 2,0 litru agregāts nonāks zem FT-86 kupejas motora pārsega standarta versijā. Tiek ziņots, ka tā jauda tiks palielināta vismaz līdz 200 ZS. Tas būs savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un ļaus no 0 līdz 100 km/h ieskrieties mazāk kā 8 sekundēs.

Legacy ar hibrīddzinēju

2013.gadā Impreza koncepta āriene savu iemiesojumu radīs jaunajā Legacy ar hibrīddzinēju, kas izmantos Toyota tehnoloģijas. Tādā veidā Subaru 2,5 litru boksertipa dzinējs iegūs papildinājumu Toyota hibrīdsistēmas izskatā.

Legacy hibrīdversija iegūs CVT automātisko pārnesumkārbu, kāda būs pieejama arī citām Legacy modifikācijām – jo Subaru pamazām atsakās no klasiskajām automātiskajām pārnesumkārbām.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Subaru Solterra

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka vientilta piedziņas versijas trūkums.

What Car? TOP100

Lasi arī What Car? žurnālus