Ziņas

Šogad pārdoti 3509 jauni auto

Septembrī pārdots 431 jauns auto
Pārsniedz sākotnējās prognozes
Visvairāk pērk apvidus auto

Šī gada pirmajos deviņos mēnešos ir pārdotas jau 3509 jaunas automašīnas, kas ir par 10,4% vairāk nekā pērn līdzīgā laika periodā.

Vēl gada sākumā nozares pārstāvji prognozēja, ka 2010. gada laikā tiks pārdotas ne vairāk kā 3000 jaunas automašīnas, taču aktivitāte auto tirgū krietni pārsniedz sākotnējās prognozes.

Septembrī tika pārdots 431 jauns auto, un pēc pirmajiem deviņiem mēnešiem par pārdotāko auto zīmolu Latvijā kļuvusi Toyota ar 549 pārdotiem auto, otrajā vietā atrodas VW ar 497 pārdotiem auto, bet trešajā vietā, ar 284 vienībām, atrodas Renault.

Visvairāk pircēju (27,6%) izvēlas apvidus automašīnas, tam seko kompaktklases segments (27,2%), bet trešais populārākais ir vidējais segments (14,6%).

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

BMW 5. sērija

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

BMW 5. sērija saglabā savu statusu kā viens no vislīdzsvarotākajiem biznesa klases automobiļiem tirgū. Tas piedāvā izsmalcinātu salonu, teicamu vadāmību un augstas klases multimediju sistēmu, kas pārspēj lielāko daļu konkurentu. Pat ja dažas aprīkojuma vienības ir par papildu maksu, šis ir automobilis, kur kvalitāte, tehnoloģijas un prestižs ir nevainojamā līdzsvarā. Ja meklējat modeli, kas apvieno komfortu ar dinamiku, BMW 5. sērija joprojām ir “zelta standarts”.